Wunderlist TO-DO List & Tasks – spravujte úkoly efektivně
- Recenze
- David Mysliveček
- 30.8.2014
- 5
V dnešní době neustále rostou nároky na organizaci nejen osobního života, ale také toho pracovního. Zaměstnavatel mnohdy vyžaduje přesné dodržování termínů a kvalitní organizaci týmu. Pro tento účel je v obchodu Play opravdu mnoho aplikací – která z nich je ale nejlepší? Dnes se blíže podíváme na jednu z nich – Wunderlist TO-DO List & Tasks.
Aplikace Wunderlist slouží přesně k tomu, co byste od ní mohli očekávat. Bude tak velmi kvalitním společníkem při organizaci osobních i pracovních záležitostí.
Po prvním spuštění vás Wunderlist přivítá úvodní obrazovkou, na které se budete muset přihlásit buďto pomocí sociální sítě Facebook či Google+, nebo prostřednictvím možnosti vytvoření nového účtu. Po úspěšné registraci vás přivítá informační okno s novými funkcemi a po jeho odkliknutí základní obrazovka. Na základní obrazovce naleznete výčet všech dostupných seznamů, které slouží pro organizaci vašeho času.
Po otevření naleznete na úvodní obrazovce několik předpřipravených seznamů, ty si však lze přizpůsobit zcela podle sebe. Po rozkliknutí daného seznamu se objeví nástěnka, která vám ukáže všechny nesplněné úkoly. Nový úkol lze vytvořit velmi jednoduše, a to pomocí kolonky “Přidat novou položku” ve vrchní části obrazovky. Stejné je to také s vyškrtnutím úkolu. Pokud ho úspěšně splníte, tak danou položku stačí pouze zaškrtnout a sama se přesune do splněných úkolů.
Veškeré úkoly lze samozřejmě blíže přizpůsobit k obrazu svému. Pokud chcete úkol blíže specifikovat, tak stačí klepnout na vytvořenou položku v seznamu. Po rozkliknutí se ukáže vyskakovací okno, ve kterém budete moci nastavit následující:
- nastavit deadline
- nastavit upozornění
- přidat podúkoly
- přidat poznámku
- vložit komentář
- vložit přílohu
- smazat
Všechny úkoly lze také označit pomocí zlaté hvězdičky a přesunout je tak na viditelné místo na vrchní část obrazovky. Samozřejmostí je také možnost setřídění položek v seznamu podle abecedy, deadlinu, vytvoření, apod.
Sdílení seznamů mezi přáteli
Veškeré seznamy lze také sdílet mezi přáteli. Wunderlist je tak možné využít také jako nástroj pro organizaci týmové práce. Sdílení se nachází ve spodní části každého seznamu a provádí se pomocí ikonky hlavy a plus. Na následující obrazovce budete moci zadat emailovou adresu vašich přátel, kteří budou mít po odsouhlasení přístup ke sdílenému seznamu. V rámci týmové práce lze ke každému úkolu přiřadit určitou osobu, a také lze využít komentářů a vkládání příloh.
Druhou možností sdílení je vytvoření veřejné URL adresy, pomocí které budou mít všichni uživatelé přístup k vašemu seznamu.
Poslední položkou na spodní straně je “Edit list”. Ta vám ukáže všechny členy týmu a nabídne vám možnost zapnout DND mód.
Nastavení
V nastavení naleznete několik velmi užitečných funkcí:
- Nastavení notifikací – zde si budete moci vybrat upozornění pomocí emailu či push notifikací.
- Detaily účtu – jméno, email, heslo, apod.
- Smart Lists – Wunderlist bude vytvářet chytré seznamy na základě aktuálních úkolů. Jedná se o seznamy “Přiřazeno mě”, “Hvězdička”, “Dnes”, “Týden”, “Vše” a “Hotovo”.
- Pozadí – zde si budete moci zvolit pozadí.
- A mnoho dalšího.
Platit, nebo ne?
Wunderlist je dostupný ve dvou variantách – normální a Pro. Ve variantě Pro získáte navíc:
- Vložení příloh s neomezenou velikostí.
- Neomezené přiřazování.
- Neomezené podúkoly.
- Pro Pozadí.
V průběhu využívání jsme se doposud nesetkali s jediným limitujícím faktorem ve verzi zdarma
Aplikace je volně dostupná v obchodu Play a disponuje dokonce i webovým rozhraním pro správu úkolů z počítače.
Wunderlist – The home of the world’s lists
Využíváte aplikace pro správu úkolů? Líbí se vám Wunderlist?
David je již od mala fanouškem nových technologií. Začátky s telefony se nesly v duchu iPhone 3G. Po představení Galaxy S3 si však našel cestu… více o autorovi
Komentáře (5)
Přidat komentář