Publikováno: 25.4.2024 18:00
Žádné komentáře
0
- Komunikátor WhatsApp chystá užitečnou novinku pro webový klient
- K dispozici by mohla být v jednom z nadcházejících updatů
- Podnikům usnadní správu informací o svých klientech
Celosvětově oblíbená
komunikační platforma WhatsApp brzy přinese
zajímavou novinku pro uživatele webové aplikace. Upozornil na ni server
WABetaInfo, jenž dlouhodobě přináší podrobnosti o chystaných funkcích služby, které jsou předmětem testování. Připravovaná funkce má potenciál
zjednodušit orientaci v tom, s kým si píšete.
V jedné z nadcházejících aktualizací webového klientu bude uživatelům dovoleno
připisovat ke kontaktům poznámky. Zatímco běžní smrtelníci, jež WhatsApp používají k dopisování si s přáteli a rodinou, funkci zřejmě příliš nevyužijí, určitě přijde vhod nejednomu podniku, který platformu od Mety používá jako prostředek ke komunikaci se spotřebiteli.
Představa, že by si firmy a jejich zaměstnanci mohli ke svým klientům
snadno připisovat třeba jejich osobní preference nebo detaily týkající se platebních prostředků, za nás zní skvěle. S novou vychytávkou tak nebude nutné mít pro všechny informace tohoto charakteru vytvořený separátní dokument, v němž může dohledání potřebných informací zabrat podstatně více času.
WhatsApp s poznámkami experimentuje také na Androidu, kde plánuje přidat funkci pro uložení konkrétní zprávy do informací o kontaktu. Nejspíš ale bude exkluzivní pro firemní účty a právě z toho důvodu se osobně obávám, že ani poznámky ve webové verzi nakonec
nemusí být k dispozici všem uživatelům. Jak přesně se ale Meta nakonec rozhodne, zatím nevíme.
S kým nejčastěji komunikujete přes WhatsApp?
Zdroje: WABetaInfo (
1 ,
2)