Vodafone opět začal účtovat hovory po minutách. Údajně kvůli zpřehlednění účtování
- Zprávičky
- David Trlica
- 21.5.2019
- 15
Zákazníci operátora Vodafone, kteří mají předplacené karty v posledních dnech řeší jednu nemilou zprávu. Přišla jím totiž SMS s informací, že od 1. července se ruší účtování 60 + 1 a místo toho se vrací 60 + 60, v překladu hovory po minutách a je jedno, jestli hovor trval 61 sekund.
Hovory po minutách u Vodafone kvůli zpřehlednění účtování
Pokud se podíváte na sociální sítě Vodafone, tak uvidíte hlavně nespokojené zákazníky, kterým se nelíbí nové “zpřehlednění účtování”. Jak operátor vysvětluje, způsob účtování hovorů ztrácí na důležitosti. A proto zavádí účtování po minutách, což úplnou náhodou znamená i to, že zákazníci budou za hovory více platit.
Dalším důvodem, proč Vodafone zavedl tuto změnu je prý to, že se to dotkne malého množství zákazníků. Ti s předplacenou kartou se dělí na dvě skupiny, první údajně uskutečňují krátké hovory do minuty a ta druhá skupina má neomezené volání, takže se jich změny nedotknou. Operátor se nicméně přepočítal a ve skutečnosti počet “poškozených” zákazníků není tak málo, alespoň jak jde vidět z negativních reakcí.
Vodafone přitom před lety oslavně oznámil účtování po sekundách. Od 1. července se vrací o pár let zpátky, kdy se zákazníkům s předplacenými kartami bude účtovat každá započatá minuta.
Byla by tato změna u vás důvodem k přechodu ke konkurenci?
Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi
Komentáře (15)
Přidat komentář