Chce snad Twitter všechny naštvat? Má nové místo pro reklamu
- Zprávičky
- Marek Houser
- 15.10.2021
- 3
Když před pár dny na několik hodin spadla sociální síť Facebook a s ní i několik sesterských platforem a komunikátorů, spousta lidí zamířila hledat spojení s digitálním světem na konkurenční Twitter. Jeho majitelé si mohli mnout ruce, že měli příležitost být alespoň dočasně na výsluní. Jinak není tato sociální síť v úplně komfortní situaci a stále například vymýšlí, v jakých formátech k uživatelům dopravit reklamu. Poslední chystaný pokus je dost vlezlý a lidem se s největší pravděpodobností vůbec nebude líbit. Jde o reklamy přímo uprostřed probíhající konverzace pod příspěvky.
Starting today, we’re trying something different and testing a new ad format in Tweet conversations. If you’re a part of this test (which is global; on iOS & Android only), you’ll see ads after the first, third or eighth reply under a Tweet. ?️ pic.twitter.com/kvIGeYt2vp
— bruce.falck() ? (@boo) October 13, 2021
Těžko by se vybíralo místo, kde bude reklama víc na očích, ale současně naštve scrollujícího uživatele. Má jít o reklamy kontextové, což znamená, že by měly nějakým způsobem souviset s příspěvkem, pod kterým se diskuze vede.
Twitter oficiálně oznámil, že se v rámci testování v Android i iOS aplikací mohou tyto inzertní bloky objevovat po první, třetí a osmé odpovědi. Experiment má běžet několik měsíců. Pokud bychom si měli vsadit, moc fanoušků si tento formát mezi běžnými konzumenty obsahu nezíská.
Jak často chodíte na Twitter? A jak vnímáte reklamu v něm?
Zdroj: acentral
Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi
Komentáře (3)
Přidat komentář