TOPlist

Zuckerberg už si mne ruce. Spustí nové reklamy a naštve uživatele

Mark Zuckerberg Wikimedia
  • Na sociální síti Threads se začnou brzy objevovat reklamy
  • Dosud byla úplně bez sponzorovaných příspěvků
  • Reklamy budou mít podobu příspěvků s nenápadným označením

Možná i vás po svém spuštění zlákala nová sociální síť Threads a utekli jste na ni ze stávajících, balastem zaplněných sítí. Její hlavní výhoda tkví v tom, že je úplně bez reklam, a tak na ní můžete můžete skutečně sledovat jen to a toho, co vás doopravdy zajímá. To ale brzy skončí.

Aplikace Threads je pro Česko dostupná od konce roku 2023 a Mark Zuckerberg v ní zkombinoval některé funkce z X/Twitteru a zároveň ji zajímavě propojil s Instagramem. Je přitom úplně jiná než Facebook, a tak si ihned našla řadu příznivců. Nemluvě o tom, že Facebook je doslova zaplavený reklamami, a to i včetně deepfakes – a jeho podpora absolutně nezvládá takovou nevhodnou a nebezpečnou reklamu regulovat. Na Threads naopak žádná reklama není. Což je skvělé. Ale nikoliv pro Metu, protože tím pádem negeneruje vůbec žádný zisk.

Jak se teď ukazuje, v blízké budoucnosti se na Threads reklamy objeví, a to ve formě sponzorovaných příspěvků nebo odkazů. U příspěvků přitom bude potřeba bystré oko, protože popisek o sponzorované reklamě nemá být nijak extra velký. Ze zdrojového kódu už teď jasně plyne, že to Meta má skutečně v plánu a nejde o žádné fámy. Jen není jisté, kdy placené reklamy spustí, v jakém množství se budou zobrazovat a jestli k nim do budoucna přibudou třeba i bannery.

Používáte sociální síť Threads?

Zdroje: Wikimedia Commons, Android Police, X/Twitter

Jana Skálová
O Autorovi - Jana Skálová

Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)