T-Mobile řeší velký výpadek. Interní problém zmrazil i aplikace
- Zprávičky
- Marek Houser
- 2.7.2020
- 7
Největší český operátor T-Mobile v těchto chvílích čelí internímu výpadku systémů. Podle všeho běžně funguje mobilní síť, nicméně spousta souvisejících služeb není k dispozici. Kvůli interní závadě nefungují mnohé aplikace v čele se zákaznickým nástrojem Můj T-Mobile nebo televizním T-Mobile TV Go. Uživatele nyní nejsou schopni obsloužit zaměstnanci na infolince ani na prodejnách. Na infolinku se totiž nedá dovolat a z prodejen se bez přístupu do systémů se toho také moc vyřídit nedá. T-Mobile potvrdil výpadek na Twitteru.
“Zrovna teď naše interní systémy nefungují, jak mají. Proto vás kolegové na Zákaznickém centru a prodejnách v tuhle chvíli bohužel nemůžou obsloužit. Potíže se týkají i naší samoobsluhy Můj T-Mobile, mobilní aplikace, webových stránek i samotného volání na zákaznickou linku. Pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve v pořádku. Systémy by měly být zase funkční v odpoledních hodinách. Naše ostatní služby běží bez problémů. Moc se všem omlouváme za komplikace. Hned, jak budeme mít dobré zprávy, napíšeme je sem,” stojí v prohlášení operátora. Poslední věta platí i pro nás. Jakmile bude vše v pořádku a T-Mobile výpadek pomine, budeme článek aktualizovat.
Aktualizace 2. července: Je to zvláštní, nicméně Twitter účet T-Mobile zatím stále mlčí. Problémy tedy asi v nějaké míře stále přetrvávají.
Zdroj: T-Mobile Twitter
Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi
Komentáře (7)
Přidat komentář