TOPlist

Spotify upevňuje pozici svých podcastů. Koupilo další firmy

Sdílejte:
Marek Houser
Marek Houser
21.2.2022 22:00
Ikona komentáře 0
spotify podcasty chartable podsights firmy akvizice
Reklama

Kolem populární služby Spotify a jejích podcastů se v posledních dnech mluvilo zejména v souvislosti s kauzou pořadu Joe Rogana, naštvanou reakcí některých umělců a pak také propadem akcií. Společnost tomuto formátu nadále evidentně věří, neboť pod sebe skoupila další dva konkurenty. Respektive nástroje, se kterými budou Spotify podcasty efektivnější při vydělávání peněz. Řeč je o projektech Podsights a Chartable.
Spotify: Music and Podcasts

Spotify: Music and Podcasts

Spotify AB

Instalovat (Free)

Google Play

Podsights je přední služba pro měření podcastové reklamy, která pomáhá inzerentům lépe měřit a škálovat jejich inzerci umístěnou do tohoto druhu audio pořadu. Druhý nástroj zase umožní autorům lépe poznat jejich posluchače a rozšiřovat efektivně jejich řady. Platforma Chartable podle Spotify umožňuje poznat a rozšiřovat publikum podcastů pomocí nástrojů pro atribuci propagace a statistiky publika. Spotify podcasty Cahrtable Podsights Hodnota těchto dvou akvizic nebyla zveřejněna, ale půjde pravděpodobně o desítky milionů dolarů. Téměř přesně před třemi roky pořídila firma Spotify pod svá křídla vysílací služby Gimlet Media a Anchor, což stálo 340 milionů dolarů (cca 7,3 miliardy Kč). Každopádně je jisté, že Spotify hodlá do podcastů nadále pěkně ostře „šlapat“.

Kolik podcastů na Spotify posloucháte?

Zdroj: XDA

O autorovi

Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… Více o autorovi

Marek Houser
Sdílejte: