Spotify upevňuje pozici svých podcastů. Koupilo další firmy Hlavní stránka Zprávičky Sdílejte: Marek Houser Publikováno: 21.2.2022 22:00 Žádné komentáře 0 Reklama Kolem populární služby Spotify a jejích podcastů se v posledních dnech mluvilo zejména v souvislosti s kauzou pořadu Joe Rogana, naštvanou reakcí některých umělců a pak také propadem akcií. Společnost tomuto formátu nadále evidentně věří, neboť pod sebe skoupila další dva konkurenty. Respektive nástroje, se kterými budou Spotify podcasty efektivnější při vydělávání peněz. Řeč je o projektech Podsights a Chartable. Spotify: Music and Podcasts Spotify AB Instalovat (Free) Google Play Podsights je přední služba pro měření podcastové reklamy, která pomáhá inzerentům lépe měřit a škálovat jejich inzerci umístěnou do tohoto druhu audio pořadu. Druhý nástroj zase umožní autorům lépe poznat jejich posluchače a rozšiřovat efektivně jejich řady. Platforma Chartable podle Spotify umožňuje poznat a rozšiřovat publikum podcastů pomocí nástrojů pro atribuci propagace a statistiky publika. Hodnota těchto dvou akvizic nebyla zveřejněna, ale půjde pravděpodobně o desítky milionů dolarů. Téměř přesně před třemi roky pořídila firma Spotify pod svá křídla vysílací služby Gimlet Media a Anchor, což stálo 340 milionů dolarů (cca 7,3 miliardy Kč). Každopádně je jisté, že Spotify hodlá do podcastů nadále pěkně ostře „šlapat“. Kolik podcastů na Spotify posloucháte? Zdroj: XDA O autorovi Marek Houser Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… Více o autorovi Sdílejte: Žádné komentáře Vložit komentář podcast Spotify Mohlo by vás zajímat Erotika se dá nalézt prakticky všude. Už i na Spotify Libor Foltýnek 3.1. Tahle aplikace vám z dokumentu udělá podcast. Funguje zdarma a v češtině! Adam Kurfürst 11.12.2024 Jak ušetřit za Spotify? Tento trik musí znát každý! Adam Kurfürst 2.7.2024