V nedávném rozhovoru pro Wall Street Journal se za společnost Lenovo rozpovídal samotný CEO Yang Yuanqing. Velmi zajímavá byla část o problémech, kterým museli čelit po koupi značky Motorola.
Motorola už nemá tak silné jméno, jak si společnost Lenovo myslela
Nyní s odstupem to vidí CEO Lenova tak, že nebyli dobře připraveni na koupi Motoroly, protože si neuvědomili jak moc je to „poskvrněná“ značka. Úspěch se sérií IBM ThinkPad vedlo společnost Lenovo k domnění, že stejně rychle a dobře dokážou restartovat i značku Motorola. Jenže Lenovo narazilo na obtíže.
Nejde ani tak o to, že by Motorola byla mrtvá značka. Pro mnohé lidi už ale není známá značka tak důležitá při výběrů telefonu, můžeme to vidět u vzestupu čínských telefonů. Zákazníci chtějí telefony, které mají nižší cenu, ale přitom nebudou omezeni například výkonem. To u tradičních značek, ke kterým patří i Motorola není tak jednoduché. Telefony „známých“ značek si ve velké většině nechají za zařízení zaplatit více, dobrým příkladem je HTC.
Navzdory tomu to Lenovo nyní nevidí tak špatně, i když tisíce propuštěných zaměstnanců Motoroly to asi nevidí stejně. Čínská společnost doufá, že Moto bude mít zásadní vliv na to, aby se mobilní divize Lenova rozšířila po celém světě. Už dříve se spekulovalo, že Lenovo začne všechny své telefony v budoucnu vydávat pod značkou Motorola. Bude zajímavé sledovat, jak to celé dopadne.
Myslíte, že Lenovo dokáže restartovat značku Motorola?
Zdroj: phandroid.com
Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi
Komentáře (12)
Přidat komentář