Reklama na Facebooku se bude přizpůsobovat vaší lokaci
- Zprávičky
- David Trlica
- 25.9.2017
- 6
Reklama na Facebooku se bude nově přizpůsobovat tomu, co děláte reálném životě. Sociální síť představila nové způsoby pro inzerenty, mezi nimi je i možnost, jak odesílat reklamu podle polohy, jakmile bude uživatel v blízkosti obchodu. Stačí mít jen povolenou polohu u aplikace Facebook, což má pravděpodobně ve výchozím stavu většina uživatelů, jelikož oprávnění mnoho lidí nevěnuje pozornost.
Reklama na Facebooku se bude měnit i podle návštěvy obchodu
Když například navštívíte obchod s oblečením H&M, tak se vám můžou na Facebooku začít zobrazovat reklamy právě z tohoto obchodu. Nově existuje také druhý typ reklam, který je určen pro potenciální zákazníky. Váš kamarád nikdy v H&M nebyl, ale právě díky tomu, že jste tam byli vy, tak se mu může reklama na tento obchod také zobrazit.
Dále se bude cílená reklama upravovat i například podle toho, když jste byli v kontaktu se zákaznickou podporou nějaké společnosti. Do testování tohoto nového druhu cílené reklamy se zapojil například i známý fastfood řetězec KFC. Ten si nový druh reklamy pochvaluje. Zvýšila se jím díky tomu průměrná útrata u jednoho zákazníka z 0,5 dolaru na rovné 2 dolary.
Máte na Facebooku zapnuté oprávnění pro polohu?
Zdroj: facebook.com
Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi
Komentáře (6)
Přidat komentář