Prezident Xiaomi: Ještě potrvá, než se čínské značky pořádně uchytí na globálních trzích
- Zprávičky
- Adam Kurfürst
- 6.3.2024
- 0
- Spousta zajímavých čínských telefonů se nikdy nedostane k nám
- Ve vlajkové třídě panuje strach ze Samsungu a Applu
- Podle prezidenta Xiaomi vede k internacionalizaci čínských značek dlouhá cesta
Mnohým z vás se již jistě stalo, že vysněný telefon, který vás oslnil svými specifikacemi, designem nebo slušným poměrem mezi cenou a výbavou, zůstal exkluzivní pro Čínu. Tamní výrobci se snaží postupně rozšiřovat svou působnost na globálních trzích, přičemž některým se to daří více (například Xiaomi), ale jiným výrazně méně (třeba Oppo).
K internacionalizaci čínských značek ještě vede dlouhá cesta a v high-endových segmentech, kde vládne významná konkurence v podobě Applu a Samsungu, to platí dvakrát tak dobře. Alespoň je o tom tedy přesvědčen prezident společnosti Xiaomi Lu Weibing, jenž tuhle myšlenku sdílel na sociální platformě Weibo v návaznosti na nedávné úspěšné uvedení vlajkovky Xiaomi 14 Ultra.
O tom, jak se řadě Xiaomi 14 letos velmi daří v evropských zemích, jsme vás před pár dny informovali v předchozím článku. Oběma telefonům se podařilo několikanásobně předčít své předchůdce, co se týče prodaných kusů krátce po globálním uvedení. Nové duo telefonů samo o sobě nabízí lákavé specifikace, ale tím, že se prodává/je k dispozici k předobjednání s atraktivními bonusy, se stává pro mnohé spotřebitele ještě zajímavějším. Základní model jsme dokonce recenzovali – co chválíme, a co naopak ne, si můžete přečíst v našem hodnocení.
Jaký čínský telefon vám na tuzemském trhu chybí?
Zdroje: Weibo, Gizmochina
Adam studuje na gymnáziu a technologické žurnalistice se věnuje od svých 14 let. Pakliže pomineme jeho vášeň pro chytré telefony, tablety a příslušenství, rád se… více o autorovi
Komentáře (0)
Přidat komentář