Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku

Produkty Prestigio jsme již dávno zařadili do našeho hledáčku, protože mají velké zastoupení androidích přístrojů na našem trhu. Pro ty z vás, kteří nějaký produkt této společnosti mají nebo se chystají pořídit, máme dobrou zprávu. Tento výrobce se rozhodl v rámci zkvalitnění svých služeb spustit zákaznickou linku, na které vám budou k dispozici vyškolení pracovníci. Ti se budou snažit odpovědět na veškeré vaše dotazy týkající se produktů Prestigio. Poradí tedy s technickými problémy, s nastavováním nebo třeba i s výběrem nějakého z produktů. Bezplatná linka je přístupná na čísle 800 400 119 v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.

„Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči. Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“ říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
zdroj: tisková zpráva
O autorovi
Jan Dolejš
Uchvácen mobilními technologiemi a veškerým dějstvím v oblasti IT. Google Android se stal mojí srdcovou záležitostí a nehodlám se jej jen tak vzdát. S oblibou… Více o autorovi