Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku Hlavní stránka Zprávičky Sdílejte: Jan Dolejš Publikováno: 4.11.2013 20:00 (Aktualizováno: 5.11.2013 17:58) 17 komentářů 17 Reklama Produkty Prestigio jsme již dávno zařadili do našeho hledáčku, protože mají velké zastoupení androidích přístrojů na našem trhu. Pro ty z vás, kteří nějaký produkt této společnosti mají nebo se chystají pořídit, máme dobrou zprávu. Tento výrobce se rozhodl v rámci zkvalitnění svých služeb spustit zákaznickou linku, na které vám budou k dispozici vyškolení pracovníci. Ti se budou snažit odpovědět na veškeré vaše dotazy týkající se produktů Prestigio. Poradí tedy s technickými problémy, s nastavováním nebo třeba i s výběrem nějakého z produktů. Bezplatná linka je přístupná na čísle 800 400 119 v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. „Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči. Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“ říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. zdroj: tisková zpráva O autorovi Jan Dolejš Uchvácen mobilními technologiemi a veškerým dějstvím v oblasti IT. Google Android se stal mojí srdcovou záležitostí a nehodlám se jej jen tak vzdát. S oblibou… Více o autorovi Sdílejte: 17 komentářů Vložit komentář Prestigio Mohlo by vás zajímat Recenze Prestigio MultiPad 8,4" (PMP3084B) Karel Kilián 10.8.2011 Tablet Prestigio MultiPad Consul 7008 4G - levný pracant s LTE (recenze) Jan Dolejš 10.7.2015 Prestigio Multipad 5080C PRO - levný tablet pro nenáročné uživatele Ondřej Kadlec 12.6.2012