Zuckerberg oznámil placené zprávy na WhatsAppu
- Zprávičky
- Marek Houser
- 29.6.2023
- 2
Mark Zuckerberg, mimo jiné šéf celosvětově nejpopulárnějšího kecálku WhatsApp, oznámil několik novinek mířících do této služby. Skrze jeden z nedávno představených Kanálů oznámil, že na chatovací platformu míří například placené zprávy. Nemusíte se ale hned děsit. Řeč je totiž o verzi WhatsApp Business a možnost platit za zprávy přichází jako další varianta komunikace mezi firmami a stávajícími či potenciálními zákazníky. V konečném důsledku tak funkce dopadne i na koncové uživatele, ale pouze jako na příjemce těchto zpráv.
Novinka má pomoci hlavně menším podnikům, které by chtěly udržovat kontakt se svou komunitou. Zatímco větší společnosti mohly k oslovení zákazníků využívat rozhraní WhatsApp Business API, malé firmy mají často problémy s efektivní komunikací se svými zákazníky kvůli různým omezením. Se zavedením nových placených funkcí pro zasílání zpráv jim WhatsApp nově poskytne nástroj, se kterým budou moci pomocí šablony zasílat personalizované propagační akce, upomínky nebo dokonce aktualizace o prázdninových prodejích.
Placené zprávy také představují možnost, jak efektivně řídit náklady na komunikaci. Zaplacením určitého poplatku, který se může v jednotlivých zemích lišit, získají podniky přístup k těmto rozšířeným nástrojům pro zasílání zpráv a budou moci snadno řídit svůj rozpočet tím, že budou kontrolovat náklady spojené s každou odeslanou zprávou.
Mark Zuckerberg současně oznámil, že uživatelé Business účtů na WhatsAppu budou moci vytvářet reklamy na Facebooku a Instagramu, aniž by potřebovali účet na Facebooku. Tato integrace definitivně eliminuje potřebu mít Facebook účet a zjednodušuje proces spouštění reklam.
Nechcete si nechat ujít zprávičky, články, návody či recenze ze Světa Androida? Můžete nás sledovat třeba přes Google News, na Facebookové stránce a také na Instagramu. Máme také komunitní skupiny na Discordu a na Facebooku. Další možnosti sledování najdete v našem návodu.
Máte na WhatsAppu víc osobních, nebo firemních kontaktů?
Zdroj: WABetaInfo
Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi
Komentáře (2)
Přidat komentář