TOPlist

Obchod Play: jak odstranit problém se stahováním aplikací (chyba 920)

Sdílejte:
Karel Kilián
Karel Kilián
10.7.2013 12:00 (10.7.2013 12:30)
Ikona komentáře 23
error920 ico

Při experimentování s alternativními ROMkami na redakčním Samsungu Galaxy S II jsme opakovaně narazili na chybu 920, která se objevovala zejména v okamžiku automatické obnovy aplikací z Obchodu Play. Od chvíle, kdy se chybová hláška ve znění: „Nebylo možné stáhnout z důvodu chyby (kód chyby: 920)“ objevila na obrazovce, nebylo možné z Obchodu Play stahovat a instalovat žádné další aplikace.

Pátrali jsme tedy po možném řešení a našli jsme hned několik způsobů, jak se s tímto problémem poprat.

Odebrání účtu Google, restart a následné opětovné přidání účtu Google fungovalo v jednom případu ze tří. Ve zbylých dvou případech ani opakované pokusy nevedly ke kýženému výsledku a instalace programů z Obchodu Play tak nadále nebyly možné. Podobně neúspěšná byla rada přidat další účet Google, přepnout se do nového účtu v Obchodě Play, vrátit se zpět a náhradní účet odstranit.

Pouhé vyčištění vyrovnávací paměti nejrůznějších aplikací, souvisejících s Obchodem Play či službami Google, stejně jako vymazání dat a smazání Dalvik cache nevedlo k obratu k lepšímu.

Co ovšem zabralo naprosto spolehlivě, je postup, který jsme nalezli v diskuzním fóru Android Central. Uživateli, vystupujícímu zde pod přezdívkou F0REVERY0UNG-, ho údajně poradili na technické podpoře Google, nicméně tento údaj nejsme schopni ověřit. Co jsme ale vyzkoušeli, že uvedený návod funguje (v našem případě na SGS2 s oficiálním Androidem 4.1.2) a po provedení všech kroků se chyba 920 již nevyskytla.

  1. Ujistěte se, že jste přihlášení do služby aplikací Google Talk (resp. po aktualizaci Hangouts).




Ujistěte se, že jste přihlášeni v aplikaci Talk
Ujistěte se, že jste přihlášeni v aplikaci Talk
  • Jděte do systémového Nastavení, dále do sekce Aplikace a přejděte na záložku Vše.
  • Systémové nastavení
    Systémové nastavení
    Správa aplikací
    Správa aplikací
    Záložka Vše
    Záložka Vše
  • Vyhledejte aplikaci Obchod Google Play, otevřete ji, stiskněte tlačítko Vymazat data a následně Odinstalovat aktualizace.
  • Otevřete Obchod Google Play
    Otevřete Obchod Google Play
    Stiskněte tlačítko Vymazat data
    Stiskněte tlačítko Vymazat data
    Stiskněte tlačítko Odinstalovat aktualizace
    Stiskněte tlačítko Odinstalovat aktualizace
  • Vraťte se do seznamu aplikací, vyhledejte Správce účtu Google a otevřete ho. Stiskněte tlačítka Vymazat data a poté Vynucené zastavení.
  • Otevřete Správce účtu Google
    Otevřete Správce účtu Google
    Stiskněte tlačítko Vymazat data
    Stiskněte tlačítko Vymazat data
    Stiskněte tlačítko Vynucené zastavení
    Stiskněte tlačítko Vynucené zastavení
  • Vypněte telefon/tablet na asi minutu nebo dvě (dosti vážně pochybujeme o tom, že doba vypnutí hraje ve výsledku nějakou roli). Poté ho zapněte a po nastartování by mělo vše fungovat. Pokud ne, opět se ujistěte, že jste přihlášeni do služby Google Talk (resp. Hangouts).
  • Zkuste stáhnout jednu aplikaci nebo aktualizovat nějaký program přes Obchod Play.
  • Zdroj: diskuzní fórum Android Central.

    O autorovi

    Karel Kilián

    Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… Více o autorovi

    Karel Kilián
    Sdílejte: