Nejlevnější Netflix předplatné bude mít kromě reklamy i jiný háček

Jelikož čelí streamovací platforma Netflix citelnému úbytku platících uživatelů, rozhodla se v uplynulých měsících zavést několik opatření, kterými chce tento nepříjemný trend zvrátit. V prvé řadě začíná v některých zemích omezovat volné sdílení přihlašovacích údajů mimo jednu domácnost, které nahrazuje nabídkou levnějších připojitelných účtů. Současně se několik týdnů hovoří o levnějším předplatném, které bude v rámci kompenzace nižší ceny obsahovat reklamy. Nyní se ale ukazuje, že zobrazování inzertního obsahu asi nebude jediný háček této levnější nabídky.
Netflix
Google Play
Ted Sarandos, šéf obsahu na Netflixu a současně výkonný ředitel firmy, v pár hodin starém rozhovoru potvrdil nejen dříve avizovanou spolupráci s Microsoftem na předplatném s reklamami, ale doplnil také jeden podstatný detail. Diváci by v tuto chvíli neměli v rámci této služby přístup úplně ke všem pořadům. Netflix údajně čeká jednání se studii, která se zařazení jejich obsahu sekce s reklamami brání.
Tak či onak má být nejlevnější podoba Netlixu spuštěna začátkem příštího roku a to na trzích, kde služba očekává „velký zájem inzerentů“. Uvidíme, zda to bude také Česká republika.
Zdroj: XDA
O autorovi
Marek Houser
Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… Více o autorovi