Lidl nabídl “štěstíčka” za pakatel. Tajemné krabičky obsahovaly famózní odměny včetně bazénů a grilů
- Zprávičky
- Jana Skálová
- 3.9.2024
- 0
- Lidl se rozhodl nabídnout zákazníkům nevídanou akci – mystery boxy
- Tajemné krabičky s neznámým obsahem nabízel v přepočtu za 600 Kč
- Zboží v nich často mnohonásobně přesáhlo cenu “štěstíčka”
Také vás občas na pouti zlákala “štěstíčka” a doufali jste, že za investovaných pár korun najdete v papírovém pytlíčku zajímavou výhru? Nebo jste propadli mystery boxům, které už se často prodávají i jako nákladné narozeninové dárky? Někteří obchodníci nejsou úplně fér a za vaše peníze vám nabídnou pár levných šuntů. Jiní tuhle tajemnou loterii ovšem hrají víc než poctivě. A přidal se k nim teď i Lidl.
V Lidlu nakoupíte ledacos od potravin přes nářadí až po elektroniku – a často za velmi výhodné ceny. Ale že by prodával mystery boxy, tedy papírové krabičky s úplně neznámým obsahem, je novinka. Řetězec to otestoval ve svých prodejnách ve Velké Británii, kde nabídl limitovanou edici 1 000 kusů tajemných krabiček. A slavil s nimi nevídaný úspěch.
O boxy za 20 liber (zhruba 600 Kč) byl obří zájem a mizely raketovou rychlostí. Mohlo v nich přitom být cokoliv od kosmetiky přes brýle, deky, kuchyňské náčiní až po elektroniku. Lidl skutečně nešetřil a nakupující se s nadšením chlubili na sociálních sítích, jaké skvosty za 20 liber získali – jejich hodnota prý občas dosáhla až 100 liber.
Obchodní řetězec se přitom zaručil, že v 50 boxech bude ukryt i dárkový poukaz, za nějž bude možné získat třeba i bazén, gril nebo paddle board. A nákup omezil na 1 kus na osobu (což se někteří výherci samozřejmě snažili obejít).
Zbláznilo se snad vedení Lidlu a rozhodlo se náhle nabízet svůj sortiment za pakatel? Nikoliv. Kvapem se blíží vánoční sezóna a Lidl se zkrátka rozhodl efektivně “vyčistit” své sklady a zároveň přilákat zákazníky. Marketingová akce, jejíž výtěžek byl určen pro Národní společnost pro prevenci týrání dětí (NSPCC), se díky sociální sítím stala doslova virální a měla obří úspěch.
Není ale jasné, jestli ji německý diskont nabídne znovu – nebo jestli ji rozšíří do dalších zemí včetně České republiky.
Baví vás mystery boxy nebo nechcete kupovat zajíce v pytli?
Zdroj: Lidl, YorkshireLive, Manchester Evening News
Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… více o autorovi
Komentáře (0)
Přidat komentář