TOPlist

Lidl nabídl "štěstíčka" za pakatel. Tajemné krabičky obsahovaly famózní odměny včetně bazénů a grilů

Sdílejte:
Jana Skálová
Jana Skálová
3.9.2024 08:00
Ikona komentáře 0
lidl mystery box
  • Lidl se rozhodl nabídnout zákazníkům nevídanou akci – mystery boxy
  • Tajemné krabičky s neznámým obsahem nabízel v přepočtu za 600 Kč
  • Zboží v nich často mnohonásobně přesáhlo cenu „štěstíčka“
Také vás občas na pouti zlákala „štěstíčka“ a doufali jste, že za investovaných pár korun najdete v papírovém pytlíčku zajímavou výhru? Nebo jste propadli mystery boxům, které už se často prodávají i jako nákladné narozeninové dárky? Někteří obchodníci nejsou úplně fér a za vaše peníze vám nabídnou pár levných šuntů. Jiní tuhle tajemnou loterii ovšem hrají víc než poctivě. A přidal se k nim teď i Lidl. V Lidlu nakoupíte ledacos od potravin přes nářadí až po elektroniku – a často za velmi výhodné ceny. Ale že by prodával mystery boxy, tedy papírové krabičky s úplně neznámým obsahem, je novinka. Řetězec to otestoval ve svých prodejnách ve Velké Británii, kde nabídl limitovanou edici 1 000 kusů tajemných krabiček. A slavil s nimi nevídaný úspěch. O boxy za 20 liber (zhruba 600 Kč) byl obří zájem a mizely raketovou rychlostí. Mohlo v nich přitom být cokoliv od kosmetiky přes brýle, deky, kuchyňské náčiní až po elektroniku. Lidl skutečně nešetřil a nakupující se s nadšením chlubili na sociálních sítích, jaké skvosty za 20 liber získali – jejich hodnota prý občas dosáhla až 100 liber. lidl mystery Obchodní řetězec se přitom zaručil, že v 50 boxech bude ukryt i dárkový poukaz, za nějž bude možné získat třeba i bazén, gril nebo paddle board. A nákup omezil na 1 kus na osobu (což se někteří výherci samozřejmě snažili obejít). Zbláznilo se snad vedení Lidlu a rozhodlo se náhle nabízet svůj sortiment za pakatel? Nikoliv. Kvapem se blíží vánoční sezóna a Lidl se zkrátka rozhodl efektivně „vyčistit“ své sklady a zároveň přilákat zákazníky. Marketingová akce, jejíž výtěžek byl určen pro Národní společnost pro prevenci týrání dětí (NSPCC), se díky sociální sítím stala doslova virální a měla obří úspěch. Není ale jasné, jestli ji německý diskont nabídne znovu – nebo jestli ji rozšíří do dalších zemí včetně České republiky.

Baví vás mystery boxy nebo nechcete kupovat zajíce v pytli?

Zdroj: Lidl, YorkshireLive, Manchester Evening News

O autorovi

Jana Skálová

Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… Více o autorovi

Jana Skálová
Sdílejte: