Lidl nabídl "štěstíčka" za pakatel. Tajemné krabičky obsahovaly famózní odměny včetně bazénů a grilů Hlavní stránka Sdílejte: Jana Skálová Publikováno: 3.9.2024 08:00 Žádné komentáře 0 Lidl se rozhodl nabídnout zákazníkům nevídanou akci – mystery boxy Tajemné krabičky s neznámým obsahem nabízel v přepočtu za 600 Kč Zboží v nich často mnohonásobně přesáhlo cenu „štěstíčka“ Také vás občas na pouti zlákala „štěstíčka“ a doufali jste, že za investovaných pár korun najdete v papírovém pytlíčku zajímavou výhru? Nebo jste propadli mystery boxům, které už se často prodávají i jako nákladné narozeninové dárky? Někteří obchodníci nejsou úplně fér a za vaše peníze vám nabídnou pár levných šuntů. Jiní tuhle tajemnou loterii ovšem hrají víc než poctivě. A přidal se k nim teď i Lidl. V Lidlu nakoupíte ledacos od potravin přes nářadí až po elektroniku – a často za velmi výhodné ceny. Ale že by prodával mystery boxy, tedy papírové krabičky s úplně neznámým obsahem, je novinka. Řetězec to otestoval ve svých prodejnách ve Velké Británii, kde nabídl limitovanou edici 1 000 kusů tajemných krabiček. A slavil s nimi nevídaný úspěch. O boxy za 20 liber (zhruba 600 Kč) byl obří zájem a mizely raketovou rychlostí. Mohlo v nich přitom být cokoliv od kosmetiky přes brýle, deky, kuchyňské náčiní až po elektroniku. Lidl skutečně nešetřil a nakupující se s nadšením chlubili na sociálních sítích, jaké skvosty za 20 liber získali – jejich hodnota prý občas dosáhla až 100 liber. Obchodní řetězec se přitom zaručil, že v 50 boxech bude ukryt i dárkový poukaz, za nějž bude možné získat třeba i bazén, gril nebo paddle board. A nákup omezil na 1 kus na osobu (což se někteří výherci samozřejmě snažili obejít). Zbláznilo se snad vedení Lidlu a rozhodlo se náhle nabízet svůj sortiment za pakatel? Nikoliv. Kvapem se blíží vánoční sezóna a Lidl se zkrátka rozhodl efektivně „vyčistit“ své sklady a zároveň přilákat zákazníky. Marketingová akce, jejíž výtěžek byl určen pro Národní společnost pro prevenci týrání dětí (NSPCC), se díky sociální sítím stala doslova virální a měla obří úspěch. Není ale jasné, jestli ji německý diskont nabídne znovu – nebo jestli ji rozšíří do dalších zemí včetně České republiky. Baví vás mystery boxy nebo nechcete kupovat zajíce v pytli? Zdroj: Lidl, YorkshireLive, Manchester Evening News O autorovi Jana Skálová Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… Více o autorovi Sdílejte: Žádné komentáře Vložit komentář akce Lidl mystery box Velká Británie výhra Mohlo by vás zajímat Velký výprodej chytrých zásuvek v Lidlu! Některé modely koupíte za hubičku Jana Skálová 8.1. Navštívili jsme Lidl Outlet. Připadáte si jako v jiném světě, ceny jsou brutálně nízké Jana Skálová 9.1. Zpestřete si domácnost s chytrým světlem z Lidlu. Teď je o několik stovek levnější Adam Kurfürst 3.1.