TOPlist

Jak na problém s instalací a aktualizací aplikací v Android Marketu 3.1.5?

android-market

Poměrně mnoho uživatelů reportuje po aktualizaci mobilního Android Marketu na verzi 3.1.5 následující problém: při pokusu o stažení nějakého programu či při aktualizaci se ve druhém kroku místo stránky s výpisem oprávnění a tlačítka Přijmout a stáhnout zobrazuje pouze rotující kruh a nápis Načítání.

Podle návodu ve fóru Android Marketu by měl fungovat následující postup:

  1. Vymažte vyrovnávací paměť Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vyprázdnit vyrovnávací paměť).
  2. Vymažte data aplikace (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vymazat data).
  3. Odinstalujte aktualizace Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Odinstalovat aktualizace).
  4. Restartujte telefon.

Po restartu proveďte následující:

  1. Spusťte aplikaci Android Market.
  2. Nechte načíst domovskou obrazovku.
  3. Počkejte 5-10 minut (běžně stačí cca 30 sekund) na aktualizaci Marketu, která proběhne automaticky. Aplikace bude během toho ukončena.
  4. Opět vyčkejte a poté Market spusťte znovu (pokud aktualizace ještě probíhá, můžete narazit na hlášku Aplikace není nainstalována).
  5. Otestujte funkčnost stažením nějaké aplikace. Během toho dojde také k synchronizaci vašeho účtu.

Otestovali jsme uvedený postup na Samsungu Galaxy S II s alternativní VillianROM 2.5. Aktualizace, kterou předtím nebylo možné nainstalovat z výše uvedeného důvodu, po provedení všech kroků skutečně provést šla. Otázkou je, zda jde o trvalé nebo jen dočasné řešení, které bude nutné opakovat.

Zdroj: Android Market Help forum.

Karel Kilián
O Autorovi - Karel Kilián

Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (23)