Jak na problém s instalací a aktualizací aplikací v Android Marketu 3.1.5?
- Zprávičky
- Karel Kilián
- 6.10.2011
- 23
Poměrně mnoho uživatelů reportuje po aktualizaci mobilního Android Marketu na verzi 3.1.5 následující problém: při pokusu o stažení nějakého programu či při aktualizaci se ve druhém kroku místo stránky s výpisem oprávnění a tlačítka Přijmout a stáhnout zobrazuje pouze rotující kruh a nápis Načítání.
Podle návodu ve fóru Android Marketu by měl fungovat následující postup:
- Vymažte vyrovnávací paměť Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vyprázdnit vyrovnávací paměť).
- Vymažte data aplikace (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Vymazat data).
- Odinstalujte aktualizace Marketu (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Market-Odinstalovat aktualizace).
- Restartujte telefon.
Po restartu proveďte následující:
- Spusťte aplikaci Android Market.
- Nechte načíst domovskou obrazovku.
- Počkejte 5-10 minut (běžně stačí cca 30 sekund) na aktualizaci Marketu, která proběhne automaticky. Aplikace bude během toho ukončena.
- Opět vyčkejte a poté Market spusťte znovu (pokud aktualizace ještě probíhá, můžete narazit na hlášku Aplikace není nainstalována).
- Otestujte funkčnost stažením nějaké aplikace. Během toho dojde také k synchronizaci vašeho účtu.
Otestovali jsme uvedený postup na Samsungu Galaxy S II s alternativní VillianROM 2.5. Aktualizace, kterou předtím nebylo možné nainstalovat z výše uvedeného důvodu, po provedení všech kroků skutečně provést šla. Otázkou je, zda jde o trvalé nebo jen dočasné řešení, které bude nutné opakovat.
Zdroj: Android Market Help forum.
Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… více o autorovi
Komentáře (23)
Přidat komentář