Instagram a Facebook bude zpoplatněn. Zavádí předplatné pro odstranění reklam Hlavní stránka Zprávičky Sdílejte: Zuzana Přibylová Publikováno: 31.10.2023 08:00 1 komentář 1 Reklama Na sociální sítě Facebook a Instagram přibyde předplatné Bude stát 9,99 €/měsíc na webu nebo 12,99 €/měsíc na iOS a Android Od 1. března 2024 bude poplatek i za každý další účet propojený v Centru účtů S nástupem streamovacích platforem si získala forma měsíčního předplatného ve světě oblibu. Nyní se k tomuto trendu připojuje řada i sociálních sítí. K hnutí se přidávají i svěřenci Mety. Spouští placené předplatné, které odstraní reklamy. Reakce na obavy Evropské unie Meta reaguje na regulace Evropské unie týkající se cílení reklam a shromažďování dat zavedením nového předplatného. Toto opatření nabízí uživatelům možnost zvolit si mezi bezplatnou verzí služby s cílenou reklamou a placenou verzí bez reklam. Meta věří, že tímto způsobem lépe a jasněji splní evropské požadavky na ochranu dat, zahrnující Zákon o digitálních trzích a GDPR. Nemusíte se bát, bezplatný přístup zůstane Bezplatný přístup ke službám, i když s reklamami, zůstane stejně jako původně. Meta dbá na svůj závazek dodržení evropských předpisů a dále bude nabízet bezplatný přístup pro ty, kteří platit nechtějí. Slíbila také, že pro neplatící uživatele zůstane vše beze změny s dostupnými stávajícími nástroji pro předvolby reklam. Bez reklam jen za poplatek Předplatné bez reklam bude dostupné pouze pro osoby starší 18 let v EU, zemích EHP a ve Švýcarsku. V začátku bude platit pro všechny propojené účty na Facebooku a Instagramu, s postupným zavedením příplatku za propojené účty. Hlavní výhodou je také závazek společnosti Meta, že data předplatitelů nebudou použita pro cílení reklam. Bude stát 9,99 €/měsíc na webu nebo 12,99 €/měsíc na iOS a Android. Od 1. března 2024 za každý další účet propojený v Centru účtů zaplatí další poplatek 6 € v Centru účtů a 8 € v systému iOS a Android. Ad-free subscription coming to Europe next month https://t.co/NABhbXzfB1 by @benlovejoy — 9to5Mac (@9to5mac) October 30, 2023 Meta jasně vyjadřuje, že i nadále preferuje reklamami podporovaný model, který tvoří základ jejích platforem. Hodně uživatelů v minulosti již podobný produkt vyžadovalo, jelikož produkty Mety sledují online aktivity a cílí reklamy na základě uživatelského chování. Nyní bude zajímavé sledovat, jestli uživatelům stojí za to sáhnout do kapsy, jen aby se vyhnuli neustálému sledování a reklamám. Uvažujete o zakoupení předplatného? Zdroj: About FB, The Verge O autorovi Zuzana Přibylová Od dětství ji fascinovaly nejnovější technologie, počítače a veškeré druhy herních konzolí. S PlayStationem 1 a později Xboxem 360 začala její vášeň pro herní svět,… Více o autorovi Sdílejte: 1 komentář Vložit komentář Facebook gdpr Instagram iOS Meta předplatné reklamy sledování Mohlo by vás zajímat WhatsApp dokáže zlikvidovat paměť vašeho mobilu. Jak ho zkrotit? Jana Skálová 30.12.2024 WhatsApp u soudu: přelomový rozsudek ukazuje, kdo zodpovídá za sledování uživatelů Jana Skálová 29.12.2024 Google nabízí nové předplatné. Za úplný pakatel poskytne více úložiště Adam Kurfürst 11.9.2024