TOPlist

Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání

Sdílejte:
Karel Kilián
Karel Kilián
1.12.2016 14:00
Ikona komentáře 5
obchod play vzhled vysledku vyhledavani ico
Reklama

Zahraniční zdroje začaly šířit informaci, podle které Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání. Na redakčních telefonech jsme zatím žádné změny nezaznamenali, nicméně řada uživatelů hlásí, že mají v aplikaci nové výsledky vyhledávání v podobě karet. Lze předpokládat, že nový design je aktivován na straně serveru a není tedy nutná aktualizace aplikace Obchod Play. Nové uživatelské rozhraní se více zaměřuje na jednotlivé aplikace. Výsledky vyhledávání jsou tak prezentovány v podobě velkých karet, kterými může uživatel listovat horizontálním posunem. Součástí jsou ovládací prvky pro instalaci, odinstalaci, popisky a další informace. Dalo by se říci, že se vlastně jedná o takový náhled na stránku aplikace.
Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání

Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání

Co můžete čekat od nového vzhledu výsledků vyhledávání?

Do nového rozhraní se dostanete při vyhledání aplikace. Po klepnutí na výsledek je připraven nový pohled v celoobrazovkovém režimu. Aplikace jsou zobrazovány v kartách, tahem dolů kartu přiblížíte, opačným směrem zase oddálíte. Posunutí karty vlevo nebo vpravo, ukazuje další výsledky vyhledávání. Nové rozhraní výsledků vyhledávání v Obchodě Play zaznamenal na video uživatel Rony Mishchuk, takže si můžete udělat snadnější představu o tom, jak to celé vlastně funguje. Několik dalších uživatelů tak potvrdilo, že se jim během včerejška objevilo toto prostředí. Samozřejmě se může jednat pouze o testování jiného provedení výsledků vyhledávání na určitém vzorku uživatelů. Až čas tedy ukáže, zda se jedná o právě probíhající aktualizaci, nebo jestli se Google teprve rozhoduje o nasazení nového vzhledu. Google průběžně testuje velké množství věcí, z nichž se mnoho nikdy nedočká masového nasazení. Toto tedy může být jedna z nich – koneckonců teprve před několika týdny byl představen vylepšený vzhled výsledků vyhledávání se zvýrazněným prvním výsledkem, výraznějším tlačítkem pro instalaci a sytějším zeleným odstínem. Co na nové pojetí výsledků vyhledávání v Obchodě Play říkáte? Připadá vám lepší, nebo horší než to stávající? Podělte se o své dojmy a názory v diskuzi pod článkem! Zdroje: androidauthority.com9to5google.comandroidpolice.com.

O autorovi

Karel Kilián

Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… Více o autorovi

Karel Kilián
Sdílejte: