Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání Hlavní stránka Zprávičky Sdílejte: Karel Kilián Publikováno: 1.12.2016 14:00 5 komentářů 5 Reklama Zahraniční zdroje začaly šířit informaci, podle které Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání. Na redakčních telefonech jsme zatím žádné změny nezaznamenali, nicméně řada uživatelů hlásí, že mají v aplikaci nové výsledky vyhledávání v podobě karet. Lze předpokládat, že nový design je aktivován na straně serveru a není tedy nutná aktualizace aplikace Obchod Play. Nové uživatelské rozhraní se více zaměřuje na jednotlivé aplikace. Výsledky vyhledávání jsou tak prezentovány v podobě velkých karet, kterými může uživatel listovat horizontálním posunem. Součástí jsou ovládací prvky pro instalaci, odinstalaci, popisky a další informace. Dalo by se říci, že se vlastně jedná o takový náhled na stránku aplikace. Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání Co můžete čekat od nového vzhledu výsledků vyhledávání? Do nového rozhraní se dostanete při vyhledání aplikace. Po klepnutí na výsledek je připraven nový pohled v celoobrazovkovém režimu. Aplikace jsou zobrazovány v kartách, tahem dolů kartu přiblížíte, opačným směrem zase oddálíte. Posunutí karty vlevo nebo vpravo, ukazuje další výsledky vyhledávání. Nové rozhraní výsledků vyhledávání v Obchodě Play zaznamenal na video uživatel Rony Mishchuk, takže si můžete udělat snadnější představu o tom, jak to celé vlastně funguje. Několik dalších uživatelů tak potvrdilo, že se jim během včerejška objevilo toto prostředí. Samozřejmě se může jednat pouze o testování jiného provedení výsledků vyhledávání na určitém vzorku uživatelů. Až čas tedy ukáže, zda se jedná o právě probíhající aktualizaci, nebo jestli se Google teprve rozhoduje o nasazení nového vzhledu. Google průběžně testuje velké množství věcí, z nichž se mnoho nikdy nedočká masového nasazení. Toto tedy může být jedna z nich – koneckonců teprve před několika týdny byl představen vylepšený vzhled výsledků vyhledávání se zvýrazněným prvním výsledkem, výraznějším tlačítkem pro instalaci a sytějším zeleným odstínem. Co na nové pojetí výsledků vyhledávání v Obchodě Play říkáte? Připadá vám lepší, nebo horší než to stávající? Podělte se o své dojmy a názory v diskuzi pod článkem! Zdroje: androidauthority.com, 9to5google.com, androidpolice.com. O autorovi Karel Kilián Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… Více o autorovi Sdílejte: 5 komentářů Vložit komentář nový vzhled Obchod Play Mohlo by vás zajímat Android Auto dostává první letošní aktualizaci. Co je nového? Adam Kurfürst 10.1. Na Obchod Play přišla skvělá aplikace, která vám nahlas přečte knihu i PDF. Ovládá i češtinu Adam Kurfürst 24.8.2024 Fenomén Temu! Nakoupili jsme a zaplatili. Jak to dopadlo? Jozef Cmar 15.2.2024