Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání
- Zprávičky
- Karel Kilián
- 1.12.2016
- 5
Zahraniční zdroje začaly šířit informaci, podle které Obchod Google Play přichází s novým vzhledem výsledků vyhledávání. Na redakčních telefonech jsme zatím žádné změny nezaznamenali, nicméně řada uživatelů hlásí, že mají v aplikaci nové výsledky vyhledávání v podobě karet. Lze předpokládat, že nový design je aktivován na straně serveru a není tedy nutná aktualizace aplikace Obchod Play.
Nové uživatelské rozhraní se více zaměřuje na jednotlivé aplikace. Výsledky vyhledávání jsou tak prezentovány v podobě velkých karet, kterými může uživatel listovat horizontálním posunem. Součástí jsou ovládací prvky pro instalaci, odinstalaci, popisky a další informace. Dalo by se říci, že se vlastně jedná o takový náhled na stránku aplikace.
Co můžete čekat od nového vzhledu výsledků vyhledávání?
Do nového rozhraní se dostanete při vyhledání aplikace. Po klepnutí na výsledek je připraven nový pohled v celoobrazovkovém režimu. Aplikace jsou zobrazovány v kartách, tahem dolů kartu přiblížíte, opačným směrem zase oddálíte. Posunutí karty vlevo nebo vpravo, ukazuje další výsledky vyhledávání.
Nové rozhraní výsledků vyhledávání v Obchodě Play zaznamenal na video uživatel Rony Mishchuk, takže si můžete udělat snadnější představu o tom, jak to celé vlastně funguje. Několik dalších uživatelů tak potvrdilo, že se jim během včerejška objevilo toto prostředí.
Play Store cards layout
Samozřejmě se může jednat pouze o testování jiného provedení výsledků vyhledávání na určitém vzorku uživatelů. Až čas tedy ukáže, zda se jedná o právě probíhající aktualizaci, nebo jestli se Google teprve rozhoduje o nasazení nového vzhledu. Google průběžně testuje velké množství věcí, z nichž se mnoho nikdy nedočká masového nasazení. Toto tedy může být jedna z nich – koneckonců teprve před několika týdny byl představen vylepšený vzhled výsledků vyhledávání se zvýrazněným prvním výsledkem, výraznějším tlačítkem pro instalaci a sytějším zeleným odstínem.
Co na nové pojetí výsledků vyhledávání v Obchodě Play říkáte? Připadá vám lepší, nebo horší než to stávající? Podělte se o své dojmy a názory v diskuzi pod článkem!
Zdroje: androidauthority.com, 9to5google.com, androidpolice.com.
Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… více o autorovi
Komentáře (5)
Přidat komentář