GFX Bench 5.0: Nový benchmark pořádně otestuje grafiku telefonu
- Zprávičky
- David Trlica
- 28.8.2018
- 6
Nejpopulárnějším benchmarkem pro test grafického výkonu a her je na Android i iOS telefonech GFX Bench. Ten se nyní dočkal velké aktualizace, která přináší nový test. Určen je k ultimátnímu otestování grafiky v telefonech.
GFX Bench 5.0 pořádně otestuje výkon vaší grafiky
Nová scéna se nazývá Aztécké ruiny, z hlediska vizuálních efektů a designu připomíná hry Tomb Raider. V normálním režimu běží na FullHD rozlišení, dá se ale spustit i na vysoké rozlišené v 1440p. Využít se dají režimy kompatibility OpenGL, Vulkan a Metal. A proč je zajímavé testovat OpenGL a Vulkan? V první řadě můžete vidět, jestli “novinka” Vulkan dokáže na vašem telefonu fungovat stejně dobře nebo lépe jak standard OpenGL.
GFXBench 5.0 – Aztec Ruins (High Tier)
GFXBench jsme spustili na redakčním Pixel 2 telefonu, který má čipset Snapdragon 835, který má grafiku Adreno 540. A i když jde stále o druhý nejvýkonnější grafický čip, který společnost Qualcomm nabízí, tak šlo vidět, že tento benchmark je už hodně náročný a grafice dal zabrat. Ve výchozím rozlišení FullHD jsme u Aztec Ruins – Vulcan naměřili výsledek 1061 bodů a v průměru 16 FPS. Pokud vás zajímá samotný výkon, můžete se podívat na naše porovnání výkonu telefonů.
Kolik bodů jste na vašem zařízení naměřili v GFX Bench 5.0?
Zdroj: phonearena.com
Už od dětství ho bavily telefony, na půdě byste určitě našli mnoho a mnoho časopisů o telefonech. První setkání se smartphony proběhlo právě u Androidu.… více o autorovi
Komentáře (6)
Přidat komentář