TOPlist

První uživatelé Galaxy S22 Ultra si stěžují na nepříjemný problém

Sdílejte:
Jakub Kárník
Jakub Kárník
1645542045
Ikona komentáře 5
samsung galaxy S22 ultra

Samsung Galaxy S22 Ultra, který pro vás už nějakou dobu testujeme je jistě jedním z těch vůbec nejlepších telefonů na trhu. Nabízí nekompromisní výkon, neotřelý design a také parádní displej. Jenže právě s ním má nemalý počet uživatelů problém. A co je horší? Podle všeho trpí poruchou, kterou si popíšeme v následujících řádcích pouze telefony s čipsetem Exynos 2200, které se prodávají i u nás v Česku.

Některé kusy Galaxy S22 Ultra trápí problém s displejem

Několik desítek uživatelů si stěžuje na to, že jim zlobí displej a to zejména při sledování YouTube videí. Na obrazovce se začnou zobrazovat velké pruhy, které následně i blikají. Některým jedincům se ale pruhy zobrazí i při jiných činnostech jako je třeba odemykání obrazovky nebo na domovské obrazovce.

galaxy s22 displej problém

Zajímavé je, že se chyba projevuje ve většině případů tehdy, kdy je aktivováno nejvyšší dostupné rozlišení (tedy WQHD+) v kombinaci se 120Hz obnovovací frekvencí a přirozeném barevném režimu. Jakmile se barvy přepnou na živé, problém zmizí. Řešením může být také snížení z nejvyššího rozlišení na Full HD+. Jeden z majitelů zkoušel Galaxy S22 Ultra reklamovat a problém se mu objevil i na vyměněném kusu.

Jihokorejský gigant už o této chybě ví a s největší pravděpodobností v tuto chvíli pracuje na aktualizaci, která nepříjemnost vyřeší.

Měli jste někdy podobný problém?

Zdroj: Reddit, PhoneArena

O autorovi

Jakub Kárník

Jakub je znám svou nekonečnou zvědavostí a vášní pro nejnovější technologie. Jeho láska k mobilním telefonům začala s iPhonem 3G, ale dnes se spoléhá na… Více o autorovi

Jakub Kárník
Sdílejte:

Komentáře

PitrsV:

Reklamace neprošla , prej se závada neprojevila , a to jsem posílal do servisu asi 20 videí, komunikace nula .
28.1.2023 17:18

detizeme:

Předobjednán S22 Ultra 512GB ve vínové 9.2. ihned po skončení představení u "zeleného skřeta" a zatím telefon nedorazil...dokonce už mi v detailu objednávky posunuli naskladnění na 27.2. - to čekání mě zabije...
23.2.2022 14:08

PitrsV:

Mělo by stačit snížení rozlišení , nebo restart . Někde píší reset telefonu . No uvidíme .
22.2.2022 21:13

Wedro:

Vyreklamuješ ?
22.2.2022 20:32

PitrsV:

Telefon mám od pátku (18.2) , displej používám na maximální rozlišení i se 120 Hz , zatím v pořádku . Snad se to neprojeví i u mě .
22.2.2022 20:18