TOPlist

Dostali jste k Vánocům nový mobil či tablet? (víkendová hlasovačka)

Sdílejte:
Karel Kilián
Karel Kilián
26.12.2015 18:00
Ikona komentáře 16
k vanocum ico
Ať už k vám dárky k Vánocům nosí Ježíšek, Santa Claus, děda Mráz, nebo jiná tajuplná bytost, dost možná se ve čtvrtek ve vaší nadílce objevil nový telefon či tablet. A nebo také ne?! Pojďme společně prozkoumat, jak se letošní Vánoce projevily na přírůstku nových telefonů a tabletů, a to nejen těch s Androidem, ale též s jinými operačními systémy.

Co jste dostali k Vánocům?

Anketní otázka je tentokrát jednoduchá: ptáme se vás, co jste dostali k Vánocům? Jestliže jste pod stromečkem, v ponožce či jinde našli více zařízení, hlasujte pro to, ze kterého jste měli (případně ještě máte) největší radost.
Tak copak vám dal Ježíšek k Vánocům?

Tak copak vám dal Ježíšek k Vánocům?

[gravityform id=“34″ title=“false“ description=“true“ ajax=“true“] V diskuzi pod článkem se můžete pochlubit konkrétním telefonem či tabletem a přidat své první, věříme, že spokojené až nadšené, zkušenosti. Jsme zvědavi na to, zda letošní Vánoce budou patřit telefonům, nebo tabletům, a který operační systém je tentokrát ovládne.

Hlasovačka z minulého týdne

Před týdnem jsme se vás v rámci víkendové hlasovačky a diskuze ptali, jak vnímáte zahnuté displeje mobilních telefonů. Nejsilnější byla tentokrát skupina, pro kterou zahnutý displej není nijak zajímavý – pro tuto možnost hlasovala více než třetina respondentů, konkrétně 37 %. 26 % hlasujících se zahnutý nelíbí a na svém telefonu by ho nechtěli. Proti této skupince stojí 22 % čtenářů, kteří by naopak zahnutý displej mít chtěli, čili v tomto směru je to zhruba „půl napůl.“ Nakonec tu máme 14 % respondentů, kteří již telefon se zahnutým displejem vlastní. Skoro dvě třetiny z nich přitom vnímá a využívá výhody, které toto specifické řešení přináší, naopak třetina žádné zásadní výhody nevidí.
Výsledky hlasovačky z minulého týdne

Výsledky hlasovačky z minulého týdne

Ukázalo se tedy, že názory na zahnuté displeje jsou poměrně značně roztříštěné, nicméně co do počtu nejvýznamnější skupina je více či méně ignoruje.

O autorovi

Karel Kilián

Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… Více o autorovi

Karel Kilián
Sdílejte: