První česká banka má svého chatbota. Česká spořitelna spustila Hey George
- Zprávičky
- Jana Skálová
- 3.12.2024
- 0
- Česká spořitelna představila Hey George
- Jako první česká banka má svého virtuálního asistenta
- Chatbot zná vše, co nabízí bankovnictví George
První tuzemská banka má svého virtuálního asistenta. Jedná se o chatbota nazvaného Hey George, který přímo odkazuje na bankovnictví George České spořitelny. Pokud se tak klienti (nebo budoucí klienti) této banky budou chtít cokoliv dozvědět, nemusejí už zdlouhavě hledat na internetu nebo volat na zákaznickou linku. Jednoduše se zeptají chatbota.
Hey George může poskytnout nejen obecné informace, ale i ty konkrétní – třeba o proběhlých transakcích. Česká spořitelna s ním má ale mnohem dalekosáhlejší plány. V budoucnu by mohl sloužit i jako virtuální finanční poradce a od roku 2025 bude platforma George “obsluhovat” klienty také na pobočkách banky. Jde tak zjevně o reakci na AirBank, která své pracovníky na pobočkách již vybavila tablety a příchozí klienty učí pracovat přímo v aplikaci.
Chatbot České spořitelny je postavený na GPT-4o od OpenAI a jeho vývoj trval více než rok. Podle České spořitelny se klienti nemusejí bát o bezpečnost svých dat, protože je vše nastaveno podle pravidel současné legislativy. Pokud si ho chcete vyzkoušet, stačí si na hlavní stránce České spořitelny otevřít vpravo dole okénko chatu.
Uvítáte v oblasti bankovnictví komunikaci s chatboty?
Zdroj: tisková zpráva České spořitelny, Wikimedia Commons
Jana se psaním živí už dlouhé roky. Začínala ve zpravodajství a lifestylu, teď se věnuje spíš techničtějším tématům. Ráda píše o mobilech, zajímá se o… více o autorovi
Komentáře (0)
Přidat komentář