Bowers & Wilkins T7 Gold Edition: Bluetooth reproduktor za 24000 Kč
- Zprávičky
- Karel Kilián
- 10.6.2016
- 3
Přebývá vám 24 tisíc korun a přemýšlíte, zač byste je utratili? Pokud patříte k milovníkům hudby, máme pro vás tip – pořiďte si Bluetooth reproduktor! Ačkoli se cena těchto gadgetů obvykle pohybuje kolem tisícikoruny, s lepší značkou se může vyšplhat i podstatně výše. To je ostatně i případ reproduktoru Bowers & Wilkins T7 ve verzi Gold Edition.
Bowers & Wilkins T7 Gold Edition: luxusní Bluetooth reproduktor
Bluetooth reproduktor vznikl díky spolupráci firmy Bowers & Wilkins s britským módním domem Burberry. Tvar a design zlaté verze je stejný jako u původního modelu T7, ale v této verzi vstupují do hry nové luxusní materiály a semišem vyložené kožené pouzdro. T7 Gold Edition má v sobě spojovat vášeň pro hudbu a touhu po luxusním zboží. Výsledkem spolupráce je zařízení, které pořídíte v obchodech obou značek za 995 dolarů, tedy v přepočtu bezmála 24 tisíc českých korun.
Z technických parametrů můžeme zmínit výkon zesilovače 2x 12 W, schopnost fungovat až 18 hodin a rozměry 114 x 210 x 54 milimetrů při hmotnosti 940 gramů. Díky podpoře Bluetooth aptX slibuje výrobce schopnost reprodukovat stream hudby vysoké kvality s krystalicky čistým zvukem.
Je více než jisté, že takovou částku do Bluetooth reproduktoru není ochoten investovat každý, a tak výrobce podtrhl exkluzivitu i tím, že dává na trh pouhých 200 kousků. Zahájení prodejů je plánováno na začátek podzimu tohoto roku, v Evropě bude k dispozici na prodejnách v Paříži, Miláně a Londýně. Zlatý reproduktorek bude dodáván společně s brašnou, kterou na míru vyrobí Burberry.
Dodejme, že běžná verze téhož reproduktoru se prodává za cenu 330 dolarů, tedy přibližně 8000 Kč (v českých e-shopech ji pořídíte za cenu pod 10 000 Kč) a je z hlediska technických parametrů a kvality reprodukce zcela identická. Případní zájemci tak musí být ochotni zaplatit 660 dolarů v podstatě jen za logo, zlatou barvu, koženou brašničku a pocit exkluzivity.
Zdroje: androidauthority.com, bowers-wilkins.com, theverge.com.
Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… více o autorovi
Komentáře (3)
Přidat komentář