Bowers & Wilkins T7 Gold Edition: Bluetooth reproduktor za 24000 Kč Hlavní stránka Zprávičky Sdílejte: Karel Kilián Publikováno: 10.6.2016 20:00 3 komentáře 3 Reklama Přebývá vám 24 tisíc korun a přemýšlíte, zač byste je utratili? Pokud patříte k milovníkům hudby, máme pro vás tip – pořiďte si Bluetooth reproduktor! Ačkoli se cena těchto gadgetů obvykle pohybuje kolem tisícikoruny, s lepší značkou se může vyšplhat i podstatně výše. To je ostatně i případ reproduktoru Bowers & Wilkins T7 ve verzi Gold Edition. Bluetooth reproduktor Bowers & Wilkins T7 ve verzi Gold Edition Bowers & Wilkins T7 Gold Edition: luxusní Bluetooth reproduktor Bluetooth reproduktor vznikl díky spolupráci firmy Bowers & Wilkins s britským módním domem Burberry. Tvar a design zlaté verze je stejný jako u původního modelu T7, ale v této verzi vstupují do hry nové luxusní materiály a semišem vyložené kožené pouzdro. T7 Gold Edition má v sobě spojovat vášeň pro hudbu a touhu po luxusním zboží. Výsledkem spolupráce je zařízení, které pořídíte v obchodech obou značek za 995 dolarů, tedy v přepočtu bezmála 24 tisíc českých korun. Z technických parametrů můžeme zmínit výkon zesilovače 2x 12 W, schopnost fungovat až 18 hodin a rozměry 114 x 210 x 54 milimetrů při hmotnosti 940 gramů. Díky podpoře Bluetooth aptX slibuje výrobce schopnost reprodukovat stream hudby vysoké kvality s krystalicky čistým zvukem. Je více než jisté, že takovou částku do Bluetooth reproduktoru není ochoten investovat každý, a tak výrobce podtrhl exkluzivitu i tím, že dává na trh pouhých 200 kousků. Zahájení prodejů je plánováno na začátek podzimu tohoto roku, v Evropě bude k dispozici na prodejnách v Paříži, Miláně a Londýně. Zlatý reproduktorek bude dodáván společně s brašnou, kterou na míru vyrobí Burberry. Brašnička s logem Burberry není laciná Dodejme, že běžná verze téhož reproduktoru se prodává za cenu 330 dolarů, tedy přibližně 8000 Kč (v českých e-shopech ji pořídíte za cenu pod 10 000 Kč) a je z hlediska technických parametrů a kvality reprodukce zcela identická. Případní zájemci tak musí být ochotni zaplatit 660 dolarů v podstatě jen za logo, zlatou barvu, koženou brašničku a pocit exkluzivity. Zdroje: androidauthority.com, bowers-wilkins.com, theverge.com. O autorovi Karel Kilián Karel Kilián je zkušený technický redaktor a copywriter s bohatou praxí v oblasti informačních a komunikačních technologií. Jeho kariéra začala na pozici prodavače, odkud postupně… Více o autorovi Sdílejte: 3 komentáře Vložit komentář Bluetooth Mohlo by vás zajímat Prémiová sluchátka za hubičku: Redmi Buds 6 Pro míří do prodeje, mají duální měniče a speciální herní verzi Jakub Kárník 29.11.2024 Chcete si vylepšit zvuk u televize? Xiaomi posílá na globální trh cenově dostupný a elegantní soundbar Jakub Kárník 2.10.2024 Logitech MX Keys S vs. Dell KB700: Kterou klávesnici vybrat? (recenze) Libor Foltýnek 14.11.2024