Ke změně designu svých aplikací přistupuje stále více společností. Aplikace Facebook trochu poupravila některé grafické prvky, aby zprávy v hlavním vláknu byly čtivější, komentovanější a na reklamy klikalo více lidí.
Aplikace Facebook se snaží být líbivější
Kalifornská společnost stále něco vylepšuje. Nové příspěvky na Facebooku jsou, oproti staré verzi, více jasnější a profilové obrázky jsou nyní kulaté. „Akční“ tlačítka jsou také o něco větší a nemají tmavou výplň. Facebooku tak šlo především o redukci prvků kvůli únavě očí při procházení příspěvků.
Jednou z nejpodstatnějších změn aplikace Facebook jsou náhledy profilovek v komentářích. Ty jsou nyní kulaté, podobně jak je tomu v Messengeru. Vysvětlení je prosté. Na kulaté profilovky jsme už zvyklí z jejich textové aplikace, kde zpravidla vedeme své soukromé konverzace. Nyní by i vlákna konverzací měly právě díky zvyku z Messengeru podvědomě v lidech vyvolávat otevřenost. To následně povede k více komentářům.
Změnou si prošla i navigační tlačítka s nevyplněnými liniemi. Ty jsou teď „líbivější“ a představují pro oko méně rušivý prvek, než měly tmavé ikony. Byl nastaven i větší kontrast textu oproti pozadí. Novy design nepředstavuje pro uživatelé žádnou větší změnu, tedy by neměly být ani problémy s přijetím nových prvků.
Jak se vám libí nový vzhled aplikace Facebook?
Zdroj: techcrunch.com
Býval dobrým školitelem jednoho nejmenovaného elektra, ale namísto toho, aby využili jeho znalosti, zabili vášeň k elektru, kterou miloval. Obviněn ze zrady nyní projíždí Světem… více o autorovi
Komentáře (5)
Přidat komentář