Air Bank přivedla do aplikace asistentku Anetu. S čím tam pomůže?
- Zprávičky
- Marek Houser
- 9.12.2022
- 6
Tuzemská banka Air Bank vylepšila zajímavých způsobem svou mobilní aplikaci. V rámci poslední aktualizace se v ní objevila chytrá asistentka Aneta, která od poloviny loňského roku fungovala na webu. Nicméně zatímco na stránkách Air Bank asistentka Aneta odpovídala pouze v rámci psaného chatování, v mobilní aplikaci je připravena reagovat i na hlasové povely. Možnost hlasového ovládání najdou klienti nejprve v aplikaci My Air pro Android, verze pro iOS bude spuštěna následně.
Jak se k funkci dostat? Stačí otevřít aplikaci My Air, kliknout na ikonu virtuální asistentky a začít mluvit. Aneta klientovi na jeho otázku odpoví jak verbálně, tak textově i s případnými odkazy do
patřičné sekce aplikace či webových stránek banky. Svůj dotaz ale může klient i napsat. Výhodou tohoto řešení samozřejmě je, že digitální asistentka je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu. V aplikaci umí například nabídnout klientovi tlačítko, které mu umožní ihned si zobrazit zapomenutý PIN, nebo jedním kliknutím klienta přenese přímo k žádosti o novou kartu. Stejně jako její webová verze mobilní Aneta dokáže s klienty i zažertovat.
Úkony, které asistentka Aneta v mobilní aplikaci Air Bank zvládne, bude banka postupně rozšiřovat tak, aby dokázala pomoci s co nejširší škálou požadavků. Další rozvoj bude záviset také na zpětné vazbě, kterou klienti mohou Anetě v aplikaci rovnou předat. Mobilní aplikaci My Air využívá už přes 600 tisíc lidí. Z toho verzi pro Android mají dvě třetiny uživatelů, jedna třetina využívá verzi pro iOS.
Jaké máte zkušenosti s chytrými asistenty?
Zdroj: TZ Air Bank
Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi
Komentáře (6)
Přidat komentář