TOPlist

[POZOR]: Rosteme, hledáme nové spolupracovníky...Ještě jeden týden!

Sdílejte:
Karel Drda
Karel Drda
1.2.2013 (22.4.2018)
Ikona komentáře 87
android rocket
Reklama
nezavisle novinky na telegramu

Stále hledáme! Při příležitosti našich třetích narozenin jsme se rozhodli vyhledat nové posily pro Svět Androida. V redakci se nám sešlo opravdu hodně zajímavých životopisů a proto jsme se rozhodli dát všem zájemcům ještě prostor.

Právě díky vám čtenářům jsme se za uplynulé období posunuli kupředu, a proto bychom vám chtěli dát příležitost, připojit se k nám! Hledáme opravdové posily do týmu Světa Androida. Znamená to, že budete součástí největšího Android portálu v České i Slovenské republice. Vyznáváme férové jednání a styl řízení svobodné firmy. Znamená to, že jsme tým, kde můžete dělat přesně to, co vás baví. Netrváme jen na jedné pravdě, připouštíme různé úhly pohledu. Ke každému se chováme férově a podle jeho zásluh. Každý člověk je u nás zodpovědný nejen sám k sobě, ale i k ostatním členům týmu. Rozhodujete se svobodně a transparentně a hlavně, děláte zajímavou práci ve skvělém kolektivu lidí, které baví Android.

android rocket

Autory, redaktory, korektory, editory, manažery, programátory, grafiky, video editory, moderátory, obchodníky, správce sociálních sítí,..atp. Zkrátka každého, kdo má chuť pomáhat rozvíjet největší portál Svět Androida. U nás se žádný schopný človíček neztratí. Chcete být členem pohodového týmu lidi a dělat práci, jenž vás baví? Pojďte do toho s námi.

…řekl manažer Svět Androida: Petr Mišák

ars5
Jestlipak víte, z jaké akce je tento snímek?

Zaujala vás tato nabídka?  Neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Napište nám, proč zrovna vy jste pro náš tým tou pravou a správnou posilou. Ukažte, že k nám patříte a že chcete s námi pracovat. Výhodou je znát naše aktivity a vědět přes co děláme a kdo je Svět Androida! V minulosti se do našeho týmu hlásilo velké množství lidí a bychom si vás na začátku trochu vyzkoušeli, máme pro vás jednoduchý úkol. Zpracujte text o délce 2-3 normostran na téma „Android a budoucnost“. Do předmětu emailu napište profesi, kterou u nás chcete vykonávat. Máte pocit, že jste v seznamu nenašli svoji vysněnou práci a přesto víte, že s námi chcete pracovat? Nevadí! Napište nám, co umíte a čím chcete našemu týmu přispět. Všechny zájemce podrobně prověříme.

Vaše životopisy zasílejte na adresu: rosteme@svetandroida.cz nejpozději do pátku 8. 2. 2013. E-mail musí dále obsahovat:

1. předmět emailu: “ Tým – (profese, o kterou se zajímáte) – (jméno a příjmení) „

př. „Tým – redaktor – Lojza Vopršálek“

2. váš životopis + informaci, proč zrovna vy budete posilou pro náš tým…?

3. v případě redaktorské profese také text o délce 2 – 3 normostran na téma „Android a budoucnost

na e-maily bez všech uvedených náležitostí nebude brán zřetel

 Těší se na vás tým SvětAndroida.cz

O autorovi

Karel Drda

Karel Drda
Sdílejte:

Komentáře

Vihtori:

Áno, tiež by ma to zaujímalo. Písali ste, že každému aj odpíšete na e-mail.
19.2.2013 19:29

MH:

Portál SvetAndroida (stejně jako každý jiný) tvoří čtenáři, a ti myslím mají právo vědět, kdo pro ně bude psát články, proto se přimlouvám ke dvou výše uvedeným komentářům a prosím o nějaké info o nových redakčních posilách... Možná by se dotyční mohli sami představit v samostatném článku :-) (Pokud je to již naplánováno, sorry za spam.)
17.2.2013 18:00

Kastan:

to by me taky zajimalo zatim ticho po pesine
15.2.2013 00:37

tlacenka:

Zdravim, jen pro zajimavost - vim, ze "akce" uz byla ukoncena, ale stejne - dozvime se my, ctenari, kdo to "vyhral a na jake pozice" ? :)
14.2.2013 19:05

Tomáš Hochmuth:

Jirka Gajdušek: tak tento titul Vám zrovna nikde neuznají. :-D Petr Mišák: souhlasím, v dnešní době se dá koupit téměř cokoliv, často i to zdraví :-/
10.2.2013 20:26

Jirka Gajdušek:

A je to celkem levny :) http://www.slever.cz/slevy/uznavana-americka-instituce-vam-udeli-platny-cestny-doktorat/
10.2.2013 18:53

Petr Mišák:

A teď se zkusme vrátit zpátky k tématu pánové :). Děkuji. Tomáš Hochmuth: V dnešní době se dá titul i koupit. Bohužel. Takže jako manager portálu Svět Androida říkám. Že u nás si na tituly nehrajeme, aneb ukaž co umíš.
6.2.2013 20:37

Karel Zahorsky:

Tak jsem prisel do prace a cucim co tu lita za zpravy. Pane Pavle, nevsimejte si Ixsona. Zrejme je to nejaky chudak co si leci komplexy. Takovych je tu bohuzel vic.
5.2.2013 09:30

xindl:

Ixsone ty ses takovej XXX... tipuju te na mentalni vek ditete, skutecny vek tak na 30 a na verneho fanouska socanu/komousu...
5.2.2013 09:20

Pavel:

ixsone: hehe, zase jste me rozesmal ;-) opet se projevila vase prirozena demence obycejneho zavistiveho cechacka. jde to hlavne videt na stupnujici se vulgarite ve vasich prispevcich. je to pro cechy typicke. zvlaste pro ty co v zivote nedokazali nic :-)
5.2.2013 09:06

ixsone:

Pavel: Jak se to říká? Na blbou otázku, blbá odpověď? Probuďte se. Psát na internet výši platu je buď naprostá demence, nebo vypatlanost. Jste buď idiot co musí reagovat na pracovní nabídky Světandroida irelevantními otázkami způsobem, kterým dává najevo absolutní nezájem, nebo idiot za virtuální stěnou internetu, který vyhledává digitální konfrontace na diskusních fórech pro vlastní uspokojení. Nebo jste jen idiot. Co jste, to už víte sám. Už na mě prosím nereagujte, jak pro můj, tak i Váš klid.
4.2.2013 23:26

Tomáš Hochmuth:

Důležité jsou znalosti a tzv. nemít obě ruce levé. Takový člověk však brzy narazí na fakt, že pokud se chce někam hnout - do vyšších (managerských) pozic, musí nějaký ten titul míti, protože tak praví dnešní přetitulovaná doba :-D Někdo si peníze umí poctivě vydělat svojí šikovností, někdo si je holt musí vyřvat.. :-D
4.2.2013 21:29

Pavel:

ixsone: takovy blabol dokaze zplodit jen typicky zavistivy cechacek ;-) ja jsem rikal, ze na takovy "jednoduchy" lidi narazim vsude...
4.2.2013 20:03

ixsone:

Pavel: Vy jste zase pravděpodobně obyčejnej Pražáček s trenkama od Gucciho. Jděte si Vaše problémy s finančně podhodnocenou pozicí řešit s Vaším šéfem a ne sem. A dávejte si bacha, lidé s velkým egem přitahují tvrdé předměty. Aby Vás jednou nemajzla nějaká židle, když se budete ventilovat v hospodě. Tedy pardon, mám na mysli Pohlreichův sekáček v Café Imperial.
4.2.2013 16:58

Daniel Jahôdka:

Dostali ste už nejakú ponuku od grafika? (okrem mojej)
4.2.2013 16:21

Pavel:

tak neni VS jako VS ;-) ja znam hafo VS vzdelanych lidi co delaji i pingly... v mem oboru, v teto zemi, na me pozici a hlavne s mymi zkusenostmi jsem na svoji pozici podhodnocen, ale nebudu vam tady nic vnucovat. vetsinou se setkavam stejne jako tady se zavisti obycejnych cechacku. holt nekdo umi a nekdo jen cumi ;-)
4.2.2013 14:49

Petr Mišák:

stepanex: :), že by? No vidíte a já už viděl mnoho VS i kopat kanály, jelikož není práce. U nás v redakci spíše záleží na tom, co umíte, ne jakého vzdělání jste dosáhl. Oháněti se titulem u nás nefunguje :). Pokud je pro vás 75 tis. měsíčně almužna, tak to vás budeme muset bohužel přenechat konkurenci, nedá se nic dělat :).
4.2.2013 14:40

Marek:

Na VS není žádná IT company :-) a už vůbec tam někdo nebere 75 tisic ,-
4.2.2013 14:06

Pavel:

ne myslel jsem 75 tisic. jsem VS a makam jako projektak v IT company ;-) i tech 75 je almuzna na to co mam za skoly a zkusenosti ;-)
4.2.2013 12:57

stepanex:

Petr Misak: ohledne Pavla. .. myslim ze myslel 75 normalne. .. ne 75 tisic... :D :D :D
2.2.2013 23:01

Petr Mišák:

Marcel cze: Na poslední chvíli nám začalo chodit opravdu velké množství zajímavých životopisů, tak jsme datum trochu posunuli. Pavel: A jakou máte kvalifikaci, když se ceníte na 75 tisíc měsíčně? :) Johny: Ano budeme odpovídat na všechny nabídky Pavel : Je fajn, že vám nechybí smysl pro humor :). Kuba: U nás má šanci každý. Nesoudíme lidi podle věku, ale podle dovedností. Ten co tomu nerozumi: Článek obsahuje všechny náležitosti podle kterých můžete zhodnotit, zdali je pro vás zajímavé pracovat v projektu Svět Androida.
2.2.2013 12:39

Ten co tomu nerozumi:

Fakt vy me zajimalo, kdo si dal tu praci a napsal zivotopis, clanek a motivacni dopis kvuli takovyhle pochybny a neprofesionalni nabidce. Vymyslete si pozici, pridejte deference a vse ostatni co chceme a poslete nam to?! Doprcic kdyz se nekdo hleda, tak hledam na konkretni pozici ( specifikovana velikost uvazku a hromada dalsich veci) cloveka s oredem nadefinivana zkusenostma, praxi a vzdelanim. Je to k smichu.
2.2.2013 10:41

Kuba:

Je mi 16 let a v androidu se celkem vyznám chodím na IT školu ale nejsem zatim žádný programátor. Vaše stránky mě velmi zaujali už dávno, a pro vás bych klidně něco dělal. Měl bych nějakou šanci ? Děkuji za odpověd.
1.2.2013 23:35

Pavel:

Možna by stačila opice.. ctrl+ c, ctrl+v a psát nesmysly zvládne taky :D
1.2.2013 22:59

Johny:

Zdravím, odpovídáte na všechny nabídky?
1.2.2013 22:45

Jirka Gajdušek:

Tak to se pro Tebe asi nic nemění :D
1.2.2013 22:06

Pavel:

Kdyz mi date aspon 75 mesicne tak klidne, jinak zustavam tam kde jsem ;-)
1.2.2013 16:43

Marcel cze:

sakrys a ja cekal ze uz se to uzavre :)
1.2.2013 16:00

Petr Mišák:

Klohto: To necháme ne vás :) stepanex: Příští týden po uzavření náboru budeme odpovídat všem. abcde: Nabídek chodí opravdu hodně, ale schopné lidi stále hledáme. zayo: Přečteny jsou všechny. Ale odpovězeno zatím jen pár. Nábor nováčku stále trvá, takže pokud vás Android baví, určitě neváhejte.
30.1.2013 20:51

zayo:

Ze zkusenosti celkem pochybuju ze by byl aspon 1 mail jiz otevren. Dokud neni uzavreno zasilani mailu, tak to podle meho nikdo necte. Takze si pockejte :)
30.1.2013 06:15

abcde:

Koukám, že mailů asi chodí opravdu extrémní množství a kapacity byly již pravděpodobně naplněny. Nicméně i tak jsem zvědav na případnou odpověď na mail :).
28.1.2013 15:06

stepanex:

Mohl bych se zeptat jak jste daleko s pročítáním emailu? děkuji
22.1.2013 20:42

Hoax:

Byt redaktorom na svetandroida urcite uzivite rodinu, dost logicke otazky :DDD
20.1.2013 12:51

ratesman:

A co by jste přátelé z redakce Svět Androida říkaly PDF speciálům na specifická témata .... root, launchery atd. Stažitelné například jen jako bonusový obsah atd. Placené nebo zdarma při přihlášení k odběru RSS nebo newsletteru :D Mohl bych pomoci :D :D
17.1.2013 16:29

Klohto:

Chtěl bych se zeptat jestli má být téma "Android a budoucnost" zpracováno s citovým zabarvením nebo bez :)
17.1.2013 15:27

Petr Mišák:

Děkujeme za obrovský zájem u nás pracovat a za to velké množství emailu, které nám posíláte každý den. Nezapomínejte však přibalit životopis, průvodní dopis a vaše reference.
16.1.2013 09:18

Kkornel:

No je sice pravda ze moj pravopis nie je dokonaly,ale viem ze do coho sa rozumiem , a to nie je pravopis, aleto co som uz spominal v minulom komente. Dakujem za negativne hodnotenie, ale taky ludia co iba vedia pred internetom a nic nevedia ale chceli by vsetko vediet a nevedia ani co je google tak takych ludi je viac ako takych ako mna , a podstata celych os a aplikacii nie je googlenie ale myslenie, ako vyriesit ten problem bez googla.
15.1.2013 20:05

ixsone:

Kkornel: Čtete to po sobě vůbec? Nebo píšete to co máte na srdci stylem "patlámo, patlámo" a ihned odesíláte. Od Vás bych nechtěl založit ani lokální účet ve Winech (z IXSONE by bylo pravděpodobně YXONE). P.S Nepokoušejte se to svádět na dysgrafii! Takových by tu bylo.
15.1.2013 19:12

Kkornel:

Zdravym o ake dalsie aktyvity (prace) by bol zaujem, mal by som zaujem, ovladam toho dost, venujem sa os, odvirovanie, oprava, reinstal, root, siete, mnoho dalsieho, takpovediac som sa este nestretol s nevyriesitelnym pripadom... Hacking hier programou, a podobne. Dalej by som sa chcel opytat ze ci je to aj platena praca. Dakujem.
15.1.2013 17:23

Petr Mišák:

S55: Čekali jsme, kdy to někdo to pojme tímto stylem :). Napište nám do redakce, vše potřebné je v článku. ano: Můžete se s ním spojit skrz reportovací formulář, který je dostupný přímo v aplikaci.
14.1.2013 21:03

ano:

Dobrý den, vím že to sem nepatří ale co jiného mám dělat když e-maily nečtete. Mohli by jste mi dát e-mail na pána, co vytvořil aplikaci SvetAndroida? Chci se ho jen zeptat na pár věcí. Díky
14.1.2013 20:55

S55:

"Autory, redaktory, korektory, editory, manažery, programátory, grafiky, video editory, moderátory, obchodníky, správce sociálních sítí (... BEZ MEZERY) … . Zkrátka každého, kdo má chuť pomáhat rozvíjet největší portál Svět Androida. U nás se žádný schopný (KDO?) neztratí. ChceTE být členem pohodového týmu lidi a dělat práci(ČÁRKA) co (raději použít KTERÁ) vás baví, pojďte do toho s námi." Mohl bych býti korektorem? ;-)
14.1.2013 20:43

Petr Mišák:

gratlujem: Děkujeme Radek :) No tímto se nebudou prokousávat redaktoři, ale šéfredaktor a manažér projektu (já) :)
14.1.2013 20:38

Radek:

Celkově mě ty reakce docela pobavily :D. Nezávídím práci současným redaktorům. Chudáci to vypsali veřejně a tak se budou muset probírat hromadou životopisů od lidí, kteří nejenom že neví co je strukturovaný životopis nebo normostrana, ale ani nejsou schopní si to sami vygooglit. Asi bych Vám radil podle emailů vyřadit ony "zaručeně úžasné redaktory".
14.1.2013 20:16

gratlujem:

taktiez gratulujem a moderator hmmmm :)
14.1.2013 16:09

Petr Mišák:

stepanex, Marek: Vidím, že záležitost normostran je vyřešena. Skvělé. lucky: Ano to není problém, stejně většinu obsahu plánujeme dopředu. Navíc jiný pohled na věc ze zahraničí hodnotíme jako pozitivum
13.1.2013 08:46

lucky:

ještě než se pustím do psaní textu - je pro vás akcepovatelná spolupráce z druhé strany atlantiku (8 hodinový časový posun)?
13.1.2013 03:22

stepanex:

Aha, tak to sem udelal trochu nad. . :D a stejne sem musel udelat vetsi radkovani aby to bylo aspon na stranku apul . .. :D
13.1.2013 01:41

Marek:

stepanex: Mezera je jako znak ;)
12.1.2013 23:22

stepanex:

Takže 1800 znaků? a mezery se počítaj nebo ne? :)
12.1.2013 19:37

Petr Mišák:

Michal: Děkujeme za přání. Přiznám se, že toto téma nás již delší dobu zajímá :). Zkuste nám o tom něco napsat do emailu, určitě vás budeme kontaktovat. Marek: Jak jsem již psal v předešlých komentářích, není důležitý věk, ale dovednosti. Nejmladšímu redaktorovi, kterého jsme měli v týmu, bylo 14.
12.1.2013 17:18

Marek:

Nikde jsem si nevšiml, že na věku nezáleží nebo jakoukoliv věkovou hranici. Jak je to tedy s věkem ?
12.1.2013 16:10

Michal:

Přeji vše nejlepší ke třetím narozeninám. Kdyby jste měli zájem se rozrůst i na internetový magazín, nebo kdyby jste chtěli udělat nějaké brožury, tak Vám můžu pomoct se sazbou, nebo, podle Vašeho zájmu, bych Vám mohl pomoct s korekturami. Záleželo by na množství práce, ale pokud byste nechtěli sazbu nějakého extra dlouhého dokumentu, tak bych za to nic nechtěl.
12.1.2013 15:39

Kvirda:

Marcel cze jedině souhlas je spousta ( houvad :D ) který napíšou kotel p....n a ve skutečnosti ani vlastně nevědí co píšou no ale ...
12.1.2013 15:16

Petr Mišák:

Naprosto souhlasím s tím, co napsal "Marcel cze". Takovéto lidi hledáme a rádi je královsky ohodnotíme. Petr K., David Na druhou stanu chápu, že pokud musíte živit rodinu, nebo máte jiné výlohy, které je potřeba pokrýt, je pro vás důležité jak a za kolik investujete svůj čas. Systém odměn jsem zde uvedl z toho důvodu, aby bylo lépe pochopitelné, že v redakci neposuzujeme články podle normostran (např. lorem ipsum :)), ale vždy podle jejich kvality. Proto jsou výdělky naších redaktorů natolik různé a na své si přijdou náruživý redaktorští fanatici, ale i občasní pisálkové speciálních témat. Není tedy možné jednoznačně odpovědět. Částky se pohybují v tisíci korunách, více bohužel prozradit nemohu. duny: Slovenština pro nás není překážkou, takže klidně zašlete životopis v rodném jazyce. Kristián Mohač: Ano, je to redaktorská činnost, takže i v tomto případě platí pravidlo 3. "v případě redaktorské profese i text o délce 2-3 normostran na téma “Android a budoucnost”" michael: Omlouvám se, ale zcela jsem váš dotaz nepochopil. David: U programátorů je to buď hodinově, nebo úkolově. Na začátku se vždy bavíme o úkolovém programování, ať si schopnosti daného jedince pořádně vyzkoušíme. Vždy vyspecifikujeme, co se od nás požaduje a co za to nabízíme. Oboustranná domluva.
12.1.2013 14:40

Marcel cze:

Ja vam nevim ale kdo chce psat clanky tak by ho to v prve rade melo bavit ,to je podle me to hlavni uspokojeni a pokud za to je i financne ohodnoceny je to prijemny bonus,ono je rozdil cist clanek od cloveka co to napise primarne kvuli vidine penez nez od cloveka co tim zije,bavi ho to a chce ctenarum priblizit urcite tema.Vsechno tohle se podle me projevi v kvalite clanku.
12.1.2013 13:58

David:

Měl jsem na mysli orientační částku, nikoliv systém odměn. Stejně jako Petr K. - zhruba, přibližně. Ptám se proto, abych pak nezjistil, že je to stylem 50Kč/NS. Za tolik peněz bych nepsal, i když to dělám primárně pro zábavu a "zabití" času. Popřípadě, jak to je s programátory ?
12.1.2013 13:52

michael:

A otázka musí psát i autor článků (Omlovam se za překlep psal sem to přes mobil Aleši a on si to změnil sám!)
12.1.2013 13:47

Kristián Mohač:

Pokud chci pracovat jako posila pro Pařba na víkend, mám taky napsat 2-3 NS na zadané téma?
12.1.2013 13:32

duny:

Ak by sa chcel do toho zapojit slovak treba poslat zivotopis v češtine?
12.1.2013 13:14

Petr K.:

Bylo by dobré pro orientaci "většiny" zde zveřejnit ,alespoň nějakou tu částku na kterou si mohou přijít, přeci jen každý má jiný metr :)
12.1.2013 13:09

Petr Mišák:

Jirka Gajdušek: Děkujeme. Pozicí moderátor, je zamýšlena jak v onlajnu (sociální sítě, komentáře, ...), tak v oflajnu (prezentující, speaker)
12.1.2013 12:47

Jirka Gajdušek:

Přeju všechno nejlepší celé redakci a hodně spokojených a hlavně pravidelných čtenářů do budoucna! :) Co se týče pozice moderátora. Chápu správně, že se jedná o schvalování uživatelských zpráviček? :)
12.1.2013 12:44

Petr Mišák:

Michal: Moc děkujeme Mitoush, David: Máme speciální systém odměn, který bere v potaz jak kvalitu obsahu, tak i minimální množství vyprodukovaných článků. Je tady přímá úměra mezi tím kolik času investujete do napsání kvalitních textů a jak vás za to projekt ohodnotí. Aktuálně máme uplatnění jak pro redaktory, kteří píši velmi aktivně, tak i pro ty, které Android prostě baví a rádi si o něm napíší jen občas. Takže bakalářka by neměla být větší problém. Co se týče překlepů, naprosto to chápeme, predikce v Androidu nás občas pozlobí i nás. David: K zaslání referencí a životopisu by vás určitě neměla primárně motivovat finanční stránka, ale touha pracovat na projektu Svět Androida a práce, která by vás bavila.
12.1.2013 12:20

David:

Mohli by jste alespoň nastínit finanční stránku ? Tedy alespoň přibližně, kolik by jste platili za 1 NS. Aby až pošlu e-mail to mělo cenu. Rád pak zašlu reference, několik ukázkových článků se slevou či zdarma nebo životopis. David P.
12.1.2013 10:35

Mitoush:

Vím co mi to napsalo. Seznamují se s klávesnicí SwiftKey a nevšiml sem si, že to přepsala... ještě jste si kolego, "hnidopichu" mohl všimnout, že mám chybu casem a ne časem ;-)
12.1.2013 09:14

Aleš:

"při výdělek" a "reaktor" - vás dva bych si rovnou škrtl...
12.1.2013 08:32

Mitoush:

Asi před půl rokem se mi naskytla možnost dělat redaktora, ale bohužel mě čeká bakalářka tak bych na to neměl čas. třeba casem:-) . Jen jsem se chtěl zeptat jestli se dá uživit touto činností nebo je to spíš jako při výdělek?
11.1.2013 23:56

Michal:

Blahopřeji k třetím narozenimám
11.1.2013 23:01

Martin:

Škodani že je mi 13
11.1.2013 21:03

Petr Mišák:

Práci je možno vykonávat i z domu, jako Home Office.
11.1.2013 19:27

michael:

A ten text píše jen reaktor?Nebo všichni.
11.1.2013 19:08

michael:

A musí se teda někam chodit
11.1.2013 19:04

Denis:

Gratuluji již k 3 narozeninám a přeji Vám všechno nejlepší a spoustu zajímavých Android událostí!
11.1.2013 18:57

Petr Mišák:

Zivotopis: Tak na tuto otázku dokáže odpovědět Google běhen 2s, ale nejsme zlí :) http://hledampraci-cz.blogspot.cz/2011/06/jak-napsat-profesni-zivotopis-pracovni.html Erik: Ano jde i o placenou práci. David: Moc děkujeme Davide.
11.1.2013 17:44

David:

Všechno nejlepší k narozeninám a hodně štěstí do dalších, nekonečných let:)
11.1.2013 17:34

Erik:

Ide o platenu robotu ???
11.1.2013 16:56

Marcel cze:

pekny :)
11.1.2013 16:43

Zivotopis:

A to je myslen profesni zivotopis?
11.1.2013 16:41

Petr Mišák:

strisko: Jsme sice český portál, ale už v minulosti jsme měli v týmu i slovenské kolegy. Takže to pro nás není žádnou překážkou.
11.1.2013 16:34

strisko:

Slovákov asi neberiete čo??
11.1.2013 16:25

Petr Mišák:

Martin Kohout: Může to být FullTime, ale to nabízíme jen opravdu výjimečným a schopným týmovým hráčům. Jakub, Místo: Věk nerozhoduje, pro nás je důležitá vědomostní základna a dovednosti.
11.1.2013 16:13

Místo:

Je to 18+ a musím někam docházet nebo to delat z domova?
11.1.2013 14:15

Jakub:

Je to 18+?
11.1.2013 13:44

Martin Kohout:

Jedná se i o FullTime?
11.1.2013 13:38

Petr Mišák:

Ano jde, záleží jen na tom jak jste šikovný a jaký máte přehled o Androidu.
11.1.2013 13:31

Jáson Hviezda:

Jde tahle práce dělat i jako koníček po práci? Díky za odpověď. :)
11.1.2013 13:18