anonforever550:
Co je tohle za blbinu? :D Třeba Storm riders na google paly stojí tak 20 Kč a na Applu přes 100 Kč. Tohle je velký rozdíl ;). Tohle byl asi překlep že jsou aplikace dražší. Jen ty od disney a přemrštěná cena kačera :). 3 stovky za jednu hru, není to trochu moc?
28.4.2015 14:37
serfik:
Aha, tak já jsem na ICS a to je "uncommpatible" takže se při hledání nezobrazuje ;-)
25.2.2012 14:23
Roman Nepšinský:
serfik: 6. výsledek hledání na slovo "monopoly", a tváří se to, že to jde nainstalovat i v CZ
https://market.android.com/details?id=com.eamobile.monopoly_row_wf
25.2.2012 14:09
serfik:
.... navíc monopoly v Android Marketu vůbec nejsou... alespoň na "první" jsem je tam vůbec nenašel ;-)
25.2.2012 14:02
jogi:
Tomu článku může uvěřit jenom hlupák... nebo neznalec Androidu, nebo jeho nepřítel..
25.2.2012 13:28
xsarahdi:
Pre mňa je oveľa podstanejšie ako cena to,že môžem každú aplikáciu vyskúšať. a pokiaľ sa mi nepozdáva alebo neobsahuje to čo som si predstavoval tak ju môžem vrátiť a vrátia mi peniaze.
Nie každá aplikácia má free,lite alebo inú bezplatnú verziu ktorá by obsahovala všetky funkcie PRO verzií.
25.2.2012 10:12
JanK:
Aplikace jsou momentálně tak levné, že než bych hledal, kde je najdu, tak prostě tu dvacku zaplatím a ještě mám dobrý pocit, že podporuju kolegy vývojáře :-)
A jinak souhlas...porovnat ceny TOP100 obou platforem je blbost...měli vzít TOP100 z každé platformy a porovnat přímo stejné aplikace, pokud není stejná tak třeba i vyřadit...
24.2.2012 20:27
ic:
'Apple více kontroluje trh s aplikacemi a zajišťuje větší konkurenceschopnost' proboha jak? Větší kontrola zajišťuje větší konkurenceschopnost? Tím že Apple kecá vývojářům do práce a zakazuje některé jejich aplikace snižuje cenu? Není to náhodou právě naopak?
24.2.2012 18:52
Pascal:
Mali vybrat rovnake app, nie top 100 kazda app ina. A tak ako to monopoly, co nwm kto by kupil. Sa da urcite najst aj opacny pripad.
24.2.2012 17:38
Scalex:
Libb76 - ano, těch 15 minut, to je zase volovina z druhé strany. Člověk by měl mít možnost vyzkoušet aplikaci v řádu hodin (u her) až dní (u aplikací, kde si člověk potřebuje funkce osahat v praxi).
Aktuální postup Googlu, kdy je na vrácení aplikace jen 15 minut, kdy se nedá platit PayPalem a kdy člověk nemůže koupit ze svých peněz appku někomu jinému (nebo převádět aplikace mezi více google-účty tak, aby z jednoho mobilu appka zmizela a na druhém se objevila), mi hlava nebere.
24.2.2012 16:51
Predseda3D:
Radka: Co vím, tak Google si nechává 30%. Takže za takhle velký rozdíl může Gameloft.
A raději použiju Market než GameloftStore. Jejich podmínky se mi nelíbí.
24.2.2012 15:44
Radka:
A preco je to tak? no lebo.......bud to je nenazrany Google alebo Android Market. Maly priklad. Hra Tintin od Gameloftu stoji na Markete 5,49 €, ale priamo z mobilu som ho na stranke Gameloft kupila len za 1,60 €. Ja sa pytam , kde mizne a v ktorom vacku ten markantny rozdiel 3,89 €? A tak je to so vsetkymi hrami od Gameloftu, maju tam jednotnu sumu pre Android 1,60 €. Ja uznam, ze si nieco uctuju, ale navyse o viac ako dvojnasobok ceny???? Skoda len, ze sa nedaju kupit vsetky hry priamo od vyrobcov, Market by tak utrel hubu a preglgol naprazdno, to som si ista.
24.2.2012 15:40
Stepaan:
ha evidentně nepochopil, o čem ten článek je. Pochlubit se pod článkem o škodlivosti pirátství tim, že jsem pirát... to může vážně jen blbeček.
Jinak ad Monopoly: Není to třeba tím, že je ta hra na AppStoru k dispozici léta, zatímco na Marketu kratší dobu? Třeba se časem dočkáme stejných cen, až dojde k nasycení trhu.
Strategie vyšších cen z důvodu warezu je dost nešťastná – je to začarovanej kruh. Kdyby aplikace byly levnější je možný, že by i bambulové typu ha sem tam nějakou i koupili. Je to podobný, jako platit "výpalný" za papír do tiskáren a za prázdný CD. Postižení jsou slušný lidi, zloději kradou vesele dál.
24.2.2012 14:53
Libb76:
Kupte si Nokii se Symbianem, pak vám budou aplikace na Android připadat ultra levné ;) Měl jsem ji chvíli a to fakt nešlo... :-(
Ad warez: ono to je jako s kuřákama. V diskuzích je plno těch, kteří by si na zastávce nezapálili, ale na chodníku potkávám opačnou skupinu. Stejně tak jsou diskuze plné těch, kteří vyzkouší a pak zaplatí, zatímco počet pirátských instalací je pořád docela slušný. Čím to?
Pochopím to snad ještě u aplikací typu navigace nebo office, které jsou drahé (ale pokud mám několik desítek tisíc na auto, deset tisíc na mobil a nevím kolik na benzín, tak bych snad už tu tisícovku na navigaci našel taky), ale nechápu to u aplikací za 25 Kč.
Výjimkou sou hry, které jsou poměrně drahé a ne vždy fungují na daném mobilu a 15 minut na ověření prostě nestačí,pokud hra nejdřív stahuje půl giga dat, což za těch 15 minut ani nestihne a až pak spadne (to se mně stalo - aplikace šla nainstalovat a až po stažení dat ohlásila, že je nekompatibilní).
ha: jsi zloděj. A klidně ti to řeknu do očí. Zloděj je ten, který aplikaci používá bez placení (v rozporu s licencí).
24.2.2012 14:39
petr:
No myslim ze to bude tim, ze pro android vetsina aplikaci je zdarma - vic % aplikaci nez na iOS, celkove jsou pak uzivatele zvykli neplatit a slozitejsi aplikace je nutne zpoplatnit, nevim davat za vzor hru mi prijde nanic, to muzete brat normalni cenu a treba akci na konkurencnim marketu, u her se ceny stale meni, zajimavejsi by bylo srovnani office aplikaci.
A premyslel taky nekdo na tom, ze android je prece jen novejsi system, takze portace aplikace stoji nemale penize - proto je android verze drazsi, nez iOSova kde se uz vyvoj za tu dobu zaplatil a muzou davat "akcni" ceny?
24.2.2012 14:07
Scalex:
ha: Ano, ty zloděj. Omlouvej si to před sebou jak chceš, pravda je jen jedna. Stažení toho programu podle českých zákonů přestupkem není, ovšem jeho instalace a používání už ano.
24.2.2012 14:05
bkf1:
TO Roman Nepšinský:
Souhlasím s tebou. Jednoznacna cesta k uspechu je NIZKA CENA + NEOMEZOVAT. Jeden priklad za vsechny: Film na DVD - proc bych se pidil nekde na netu a shanel, kdyz v trafice ho maji za 50 (kolikrat i levneji)?
24.2.2012 14:03
ha:
já zloděj??? já sem to tam nenahrál já to jenom stahuju
24.2.2012 13:57
Roman Nepšinský:
Na Androidu warez neprovozuji, ale jako autor placeného software a hudby ho ani u jiných neodsuzuji. Jistě, nějaký puberťák, který má hluboko do kapsy, by si mohl koupit hru místo hambáče, ale to autora stejně nevytrhne a tohle se vymítit úplně nepovede. Místo toho by autoři měli začít vnímat, že ta scéna jim dělá reklamu a pomáhá se prosazovat kvalitním produktům. Dost často při takovýchto příležitostech cituji slavného spisovatele Neila Gaimana, kterému pirátění knížek přineslo nové fanoušky a na to navázané zisky: http://youtu.be/0Qkyt1wXNlI
Kdyby si tohle konečně zábavní průmysl uvědomil a umožnil lidem všechen obsah kupovat, místo omezené nabídky okleštěné navíc DRM nebo dokonce "sociálním" DRM... když se nějaký produkt líbí, tak za něj lidé rádi zaplatí a autora odmění, ve společnosti se to zakoření jako normální chování. Místo toho komplikovat život platícím zákazníkům (DRM, "reklamní upoutávky" FBI na DVD a Blu-ray), nedovolit jim udělat si kopii obsahu (jen si pěkně kupte nový nosič za plnou cenu znovu), tím spokojené lidi nezískají.
Podle mě snaha komplikovat stažení obsahu a bojovat proti zveřejnění na warez fórech se dotkne jen 2 nepodstatných skupin zákazníků. 1) Ti, kteří by daný produkt stejně nekoupili. 2) Těch, kteří by produkt přinejhorším koupili, pokud ho fakt ani po větší snaze na warezu nenajdou, je podle mě málo, a jsou nevýznamní, přinejmenším z pohledu autora (k čemu si opečovávat zákazníka, který nemá elementární slušnost autora odměnit? To ať se raději o produktu dozví jinými cestami 10x víc lidí, kde takoví slušní budou)
24.2.2012 13:46
Forrest79:
ha: takže se tu veřejně chlubíš, že jsi zloděj, zajímavý...
24.2.2012 13:29
Scalex:
Doufám, že všichni ti hrdinové, co si placené aplikace někde pokoutně stáhli ("jóóóó, ušetřil jsem patnáct korun a mám největší péro ze třídy!"), počítají s tím, že tyhle appky z černého trhu bývají dost často obohaceny o nadstandardní funkce typu "automatické odesílání premiových SMS bez zásahu uživatele" nebo "hodinový hovor uprostřed noci na placenou linku v Karibiku"
24.2.2012 13:25
czechiaa:
Také je trochu nelogické srovnávat Android a iOS .. protože když se na to podíváte z hlediska zařízení, kolik jich má iOS ?! iPhone, iPod, iPad, toď vše, co využívá Store . A Android ? Když řeknete 50, je to málo . Takže Android vývojáři musí vynaložit moc usilí, protože dělají na různé typy grafických čipů, poté na různé druhy rozlišení au iOS je to rozlišení stejné .
Zazněl tady warez .. ale víte někdo, že warez je na jednu stranu pozitivum k vývojářům (prodejcům) aplikací/her ? Sám jsem hodně velkým uživatelem warezu a jestli se dostane nějaká nová hra na Android, tak si ji stáhnu z warezu a vyzkouším, a pokud se mi zalíbí natolik moc, tak si ji klidně (a rád) zaplatím a podpořím vývojáře . Ale pokud se mi hra nezalíbí, tak ji prostě smažu a dále nic neřeším . Warez je o to, že lidé věci zkouší (samozřejmě se najdou uživatelé, kteří stahují jen z warezů a ná vývojáře prdí) .
Ale je to prostě těžká konverzovat na téma "warez" ;-)
24.2.2012 13:23
Libb76:
Jinak jo, chlapci, jen se chlubte tím, že jste takové socky, že sice máte řádově 10 000 Kč na telefon, ale nemáte už pak ani dvacku na soft ;)
24.2.2012 13:22
Libb76:
alias75: teď je na "vyzkoušení" pouze 15 minut... Ale většina aplikací má nějakou trial verzi a i kdyby ne, za 25 Kč se mně nevyplatí ztrácet čas hledáním na warezu.
Uni: Mám v telefonu asi 80 aplikací, jak placené tak free. Nehraju hry - to by mohlo hodně zkreslovat. Ale jinak: v Marketu je tydlión aplikací na psaní poznámek, jsou si podobné jako vejce vejci (ty běžné použitelné), pak je tam pár vynikajících a spousta nepoužitelných. Tvrdím, že kdyby zůstaly jen ty vyjímečné a pár z těch běžných a žádná ze zbytku, nic by se nestalo. Abych předešel nedorozumění: nevolám po schvalování, po mazání apod., ale spíše po určité sebereflexi autorů.
24.2.2012 13:21
dinokod:
Chtěl bych se zeptat ta hra monopoly je v češtině?
24.2.2012 13:19
Dušan:
Já osobně si nikdy žádnou App. nekoupil, když můžu stáhnu ji někde jinde než na marketu.
24.2.2012 13:18
alias75:
Nevím jak ostatní, ale já jsem zavedl u pár app (asi čtyři) trochu nezákonný, nic méně pro mne zce výhodný směr. Dlouho jsem zvažoval jestli app užiji a když jsem se nemohl rozhodnout, tak jsem ji skutečně stáhl z warezu. Z těch tří jsem dvě po týdnu (24hodin na zrušení nákupu mě přijde skutečně málo) smazal a třetí jsem si zakoupil. Částky cca 25,- co by stála každá jedna app nejsou nijak závratné, ale.... proč neprodloužit zkušební dobu na app. Netvrdeím že to takto dělají všichni, že stahují z warezu jen proto že si nejsou jisti použitelností pro své potřeby, ale myslím, že určité procento to takto dělá.
24.2.2012 13:13
Ondra:
Takové srovnání je neobjektivní. Navíc, když jsem se podíval na ceny prvních pár aplikací na Android marketu a porovnal její iVerzí, tak cena vyšla v podstatě stejná. To že někdo uvede jednu aplikaci z mnoha, která je výrazně dražší, neznamená, že tak to je i s ostatníma.
Spíš mi to připadá, jako kdyby chtěli Android poškodit..
Ceny aplikací na Android jsou naopak dost rozumné, někdy i lepší než bych čekal. Osobně jsem si koupil už přes 50 aplikací/her..
24.2.2012 12:54
ha:
mám všechny placeny apps a ani jednu sem si nekoupil..
24.2.2012 12:50
ha:
a 300 000 000(nebo kolik jich je) Asmartphonů je málo..taky to je warezem který je hodně rozšířený..podivejte se na ios aplikace ktera stoji 1000dolaru..na amarketu sou dražší?
24.2.2012 12:49
danri:
Já mám na Androidu většinu aplikací zdarma, mám i několik placených aplikací a nelegálně nemám žádnou. Kolega co má iPhone si mi nedávno stěžoval, že na iPhone je málo dobrých aplikací zdarma. Apple nemám takže to nemohu porovnat. Ale je otázka jestli je to TOP 100 placených aplikací nebo TOP 100 všech aplikací.
24.2.2012 12:28
Uni:
Libb76: Ano, nicméně těch TOP 100 je rozhodně mnohem méně než 1% a celkově je ten názor takový....nedomrlý.
Nevím co je normální člověk, já osobně potřebuji snad každou aplikaci, která je součástí systému nahradit nějakou použitelnější.
24.2.2012 12:18
Fion:
Na drhou stranu jsou aplikace které jsou na Android marketu zdarma a na iOS placene. např. Angry Birds
24.2.2012 12:17
anywh:
iOS uživatelé nakupují více=koupí každou blbost, tudíž na větším trhu je absolutně normální ekonomický přístup dát nižší cenu
24.2.2012 12:17
Libb76:
normální člověk nepoužívá ani těch TOP 100, natož pak ten zbytek :-)
Osobně zastávám názor, že 99% aplikací v Marketech je zbytečných.
24.2.2012 12:07
lad:
protoze je to apple a tam si muzou vyvojari dovolit dat nizsi cenu protze iTrh je daleko vetsi viz 60 milionu ipadu oproti par android tabletu
24.2.2012 12:07
renoar:
já osobně si myslím, že to jsou zkreslené informace. TOP 100 buďiž, ale co ten zbytek?
24.2.2012 12:03